Beantwoord

Nieuw abbo niet actief

  • 8 november 2018
  • 3 reacties
  • 170 keer bekeken

Beste,

2 maanden geleden heb ik mijn abonnement verlengd, omdat het oude af zou lopen eind oktober. Nu is mijn nieuwe abonnement actief, zie ik op mijnben.nl, maar op mijn telefoon staat niet bij gegegevensverbruik het juiste aantal GB (was 2, is nu 4 geworden in nieuwe contract, maar er staat nog steeds 2).

Kan het nieuwe contract ook doorgevoerd worden naar mijn telefoon? Er stond dat dit automatisch zou gebeuren direct na het aflopen van het oude contract.

Groeten Maud
icon

Beste antwoord door Romy 8 november 2018, 15:08

Beste,

2 maanden geleden heb ik mijn abonnement verlengd, omdat het oude af zou lopen eind oktober. Nu is mijn nieuwe abonnement actief, zie ik op mijnben.nl, maar op mijn telefoon staat niet bij gegegevensverbruik het juiste aantal GB (was 2, is nu 4 geworden in nieuwe contract, maar er staat nog steeds 2).

Kan het nieuwe contract ook doorgevoerd worden naar mijn telefoon? Er stond dat dit automatisch zou gebeuren direct na het aflopen van het oude contract.

Groeten Maud


Hi Maud. Leuk dat je een verlenging hebt doorgevoerd! Wij passen jouw producten aan in jouw ik-Ben omgeving (de applicatie en de website). Mocht je datavebruik bijhouden via jouw toestel kun je dit enkel zelf aanpassen. Hier hebben wij geen rechten voor. Wanneer je bedoelt dat je jouw nieuwe bundels niet terug kan zien in jouw Ben app, installeer de applicatie dan even opnieuw!
Beantwoord dit jouw vraag?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Ja! Hartelijk bedankt.

Groeten Maud


Fijn om te horen dat het gewerkt heeft! Mocht je nog vragen hebben, weet je me te vinden. 🙂
Ja! Hartelijk bedankt.

Groeten Maud
Reputatie 5
Badge +6
Beste,

2 maanden geleden heb ik mijn abonnement verlengd, omdat het oude af zou lopen eind oktober. Nu is mijn nieuwe abonnement actief, zie ik op mijnben.nl, maar op mijn telefoon staat niet bij gegegevensverbruik het juiste aantal GB (was 2, is nu 4 geworden in nieuwe contract, maar er staat nog steeds 2).

Kan het nieuwe contract ook doorgevoerd worden naar mijn telefoon? Er stond dat dit automatisch zou gebeuren direct na het aflopen van het oude contract.

Groeten Maud


Hi Maud. Leuk dat je een verlenging hebt doorgevoerd! Wij passen jouw producten aan in jouw ik-Ben omgeving (de applicatie en de website). Mocht je datavebruik bijhouden via jouw toestel kun je dit enkel zelf aanpassen. Hier hebben wij geen rechten voor. Wanneer je bedoelt dat je jouw nieuwe bundels niet terug kan zien in jouw Ben app, installeer de applicatie dan even opnieuw!
Beantwoord dit jouw vraag?

Reageer