Beantwoord

Nieuw Aboloment afsluiten

• 4 juli 2019
  • 1 reactie
  • 267 keer bekeken

Ik heb gebeld met ben om mijn abonnement over te sluiten maar dat kost mijn 75 euro extra omdat ik 3 weken te vroeg ben met het oversluiten van mijn abonnement, ik kan oversluiten op 2 augustus, maar mijn telefoon is stuk en ik ga op vakantie,
Dus mijn vraag is kan het ook zonder die 75 euro
Anders moet ik met een kapotte telefoon op vakantie
Groetjes Corné
icon

Beste antwoord door Romy 5 juli 2019, 14:12

Hi Corné. Goed dat je hier informatie over vraagt. Ik krijg graag even met je mee. Wanneer ik jouw verhaal lees denk ik dat we over een vroegtijdige verlenging gaan praten. Wanneer je op het linkje klinkt kun je alvast wat informatie lezen. Ik zie dat jij een abonnement hebt bij Ben waar drie nummers onder vallen. Om je zo goed mogelijk te helpen ontvang ik graag middels een privé bericht het juiste telefoonnummer. Ik wens je voor nu alvast een heel mooi weekend!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi Corné. Goed dat je hier informatie over vraagt. Ik krijg graag even met je mee. Wanneer ik jouw verhaal lees denk ik dat we over een vroegtijdige verlenging gaan praten. Wanneer je op het linkje klinkt kun je alvast wat informatie lezen. Ik zie dat jij een abonnement hebt bij Ben waar drie nummers onder vallen. Om je zo goed mogelijk te helpen ontvang ik graag middels een privé bericht het juiste telefoonnummer. Ik wens je voor nu alvast een heel mooi weekend!

Reageer