Beantwoord

Nieuw contract, niet mee eens.

  • 19 november 2018
  • 1 reactie
  • 175 keer bekeken

Vanmiddag tel. Contact gehad met Ben klantenservice. Tarik heeft me te woord gestaan. Ik heb een verlenging aangevraagd voor mijn abonnement. Dat loopt af in maart 2019! Ik heb gekozen voor een I-Phone 7.
Er is mij oa toegezegd dat ik de eerste 10 maanden geen € 1,- betaal voor het 4G netwerk! Dit zie ik niet terug op het contract! Ik wil dat echt zwart op wit.
Niet eerst iets toezeggen en dan intrekken! Daar hou ik niet van! Dat zou voor mij echt een reden zijn om naar een andere provider te gaan!
Waarschijnlijk is dit vergeten! Dat hoop ik maar. Het gaat ordernummer: [edit: ordernummer verwijderd], met tel.nr.: [edit: telefoonnummer verwijderd].
Ik ga pas een afspraak maken om de telefoon te ontvangen, als dit goed geregeld is!
Ik ben benieuwd naar uw antwoord.c
icon

Beste antwoord door Romy 20 november 2018, 10:31

Vanmiddag tel. Contact gehad met Ben klantenservice. Tarik heeft me te woord gestaan. Ik heb een verlenging aangevraagd voor mijn abonnement. Dat loopt af in maart 2019! Ik heb gekozen voor een I-Phone 7.
Er is mij oa toegezegd dat ik de eerste 10 maanden geen € 1,- betaal voor het 4G netwerk! Dit zie ik niet terug op het contract! Ik wil dat echt zwart op wit.
Niet eerst iets toezeggen en dan intrekken! Daar hou ik niet van! Dat zou voor mij echt een reden zijn om naar een andere provider te gaan!
Waarschijnlijk is dit vergeten! Dat hoop ik maar. Het gaat ordernummer: [edit: ordernummer verwijderd], met tel.nr.: [edit: telefoonnummer verwijderd].
Ik ga pas een afspraak maken om de telefoon te ontvangen, als dit goed geregeld is!
Ik ben benieuwd naar uw antwoord.c


Hi Ria. Ten eerste wat leuk dat je hebt gekozen voor een verlenging bij Ben! Ik heb jouw gegevens verwijderd zodat niet iedereen jouw gegevens kan inzien. Dit mag niet in verband met jouw eigen privacy. Verder zie ik dat je inmiddels al contact hebt gehad met de klantenservice en dat ze jou een bevestiging hebben verstuurd van de beloofde tegemoetkoming.

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dat graag 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Vanmiddag tel. Contact gehad met Ben klantenservice. Tarik heeft me te woord gestaan. Ik heb een verlenging aangevraagd voor mijn abonnement. Dat loopt af in maart 2019! Ik heb gekozen voor een I-Phone 7.
Er is mij oa toegezegd dat ik de eerste 10 maanden geen € 1,- betaal voor het 4G netwerk! Dit zie ik niet terug op het contract! Ik wil dat echt zwart op wit.
Niet eerst iets toezeggen en dan intrekken! Daar hou ik niet van! Dat zou voor mij echt een reden zijn om naar een andere provider te gaan!
Waarschijnlijk is dit vergeten! Dat hoop ik maar. Het gaat ordernummer: [edit: ordernummer verwijderd], met tel.nr.: [edit: telefoonnummer verwijderd].
Ik ga pas een afspraak maken om de telefoon te ontvangen, als dit goed geregeld is!
Ik ben benieuwd naar uw antwoord.c


Hi Ria. Ten eerste wat leuk dat je hebt gekozen voor een verlenging bij Ben! Ik heb jouw gegevens verwijderd zodat niet iedereen jouw gegevens kan inzien. Dit mag niet in verband met jouw eigen privacy. Verder zie ik dat je inmiddels al contact hebt gehad met de klantenservice en dat ze jou een bevestiging hebben verstuurd van de beloofde tegemoetkoming.

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dat graag 🙂

Reageer