Beantwoord

Nieuwe abonnementen/niet afgelopen

  • 21 May 2019
  • 4 reacties
  • 510 keer bekeken

Hallo iedereen,


Ik zag 2 weken geleden dat ik een nieuwe telefoon uit kon kiezen. Maar mijn telefoon+sim only loopt tot augustus. Kan ik nu een telefoon uit kiezen en dat pas in augustus de abonnement start?
icon

Beste antwoord door Merve 22 May 2019, 09:10

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi Sjoerd158,

Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. Je snap het helemaal! Beide toestellen vallen 2 jaar onder garantie mits het natuurlijk val, stoot of waterschade heeft. Mocht je verder nog vragen hebben sta ik altijd voor je klaar.
Dus even samenvattend...ik bestel een nieuwe telefoon en ontvang het zsm....mijn oude abonnement loopt gewoon door....en het nieuwe abonnement gaat lopen na de vervaldag van mijn huidige abonnement.

Zowel mijn huidige telefoon als de nieuw ontvangen telefoon zijn verzekerd voor eventueel niet goed functioneren of dit geldt alleen voor mijn huidige telefoon en voor de nieuwe telefoon pas als het nieuwe abonnement in gaat?
Als ik de telefoon abonnement bestel heb ik dan de telefoon morgen. En als die morgen is is die dan verzekerd en gaan dan niet 2 abenementen door elkaar
Reputatie 5
Badge +6
Hi Sjoerd158,

Superleuk dat je een nieuwe telefoon mag uitkiezen. Ben maakt het je mogelijk om 4 maanden voor je einddatum al te kunnen verlengen. Dit betekent alleen niet dat het ook meteen ingaat. De verlenging zal ingaan zodra je huidige abonnement afloopt. Mocht je verder nog vragen hebben sta ik altijd voor je klaar!

Reageer