Beantwoord

nieuwe telefoon kopen met nieuw abonnement terwijl oude abonnement nog loopt

• 8 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 238 keer bekeken

Mijn telefoon is gestolen en nu wil ik een nieuwe telefoon kopen via Ben. Alleen mijn oude abonnement loopt nog 2 maanden door. En nu is mijn vraag, is het mogelijk om een nieuwe telefoon kopen met een ander abonnement die pas ingaat na 2 maanden, zodat ik niet die 2 maanden voor 2 abonnementen betaal?
Groetjes Vera
icon

Beste antwoord door Angelique 10 augustus 2017, 12:00

Hoi Vera, flink balen dat jouw toestel is gestolen! Ik zie dat je hebt geprobeerd om een verlenging aan te vragen met ordernummer 333312552. De bestelling zou afgewezen zijn omdat jouw abonnement is geblokkerd (vanwege diefstal). De blokkade heb ik zojuist voor je verwijderd waardoor de bestelling met ordernummer 333312552 alsnog doorgezet is. Je krijgt zo snel mogelijk meer informatie per mail over deze bestelling.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Vera, flink balen dat jouw toestel is gestolen! Ik zie dat je hebt geprobeerd om een verlenging aan te vragen met ordernummer 333312552. De bestelling zou afgewezen zijn omdat jouw abonnement is geblokkerd (vanwege diefstal). De blokkade heb ik zojuist voor je verwijderd waardoor de bestelling met ordernummer 333312552 alsnog doorgezet is. Je krijgt zo snel mogelijk meer informatie per mail over deze bestelling.