Beantwoord

Problemen met het vroegtijdig verlengen van mijn abonnement.

• 27 mei 2017
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Goedendag, Na enkele weken geleden telefonisch contact te hebben gehad aangaande een vroegtijdige verlenging die in werking was gezet nog steeds geen telefoon ontvangen. Nadat ik een week na de eerste orderbevestiging bleek was er iets fout gegaan. Werd opnieuw in systeem gezet. Enkele dagen later na wederom telefonisch contact bleek dat telefoon in originele order in bevestigde kleur helemaal niet leverbaar was. Order werd geannuleerd en ik zou weer een nieuwe orderbevestiging krijgen, niet ontvangen. Na enkele dagen weer contact was iets fout gegaan maar zou de volgende ochtend orderbevestiging krijgen (dan waren er geen telefoonkosten voor vroegtijdige verlenging als excuus voor vertraging enz). Volgende ochtend lege mailbox. Eind van de dag weer gebeld, weer excuus was iets fout gegaan werd meteen in systeem gezet en zou dezelfde dag nog een orderbevestiging krijgen niet dus :S Kan iemand alsjeblieft de order afronden en zorgen dat er een nieuwe telefoon geleverd word in mijn huidige gegevens staat wel al het nieuwe abbonement... Vr groeten, Wendy
icon

Beste antwoord door Angelique 31 mei 2017, 12:45

Hallo bookcastle, bedankt voor alle informatie. Inmiddels zie ik dat je een verlenging hebt aangevraagd. De aanvraag blijkt jammer genoeg afgewezen te zijn.. Daarover heb je een mailtje gehad deze ochtend. Bij deze zal ik het door jou aangemaakte topic afsluiten. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje op ons forum.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo bookcastle, bedankt voor alle informatie. Inmiddels zie ik dat je een verlenging hebt aangevraagd. De aanvraag blijkt jammer genoeg afgewezen te zijn.. Daarover heb je een mailtje gehad deze ochtend. Bij deze zal ik het door jou aangemaakte topic afsluiten. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje op ons forum.
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Wendy! Jeetje wat een toestand zeg! Ik snap heel erg goed dat je hier flink van baalt, je wil niet voor niks je abonnement verlengen. Ik ben meteen het systeem ingedoken voor je en zie dat het inderdaad allemaal helemaal niet lekker is gelopen! Klopt het dat jij een Huawei P9 Lite wil met 600 belminuten en 1000MB internet, met een maandelijkse toestel betaling? Dan ga ik dit namelijk voor je in orde brengen, wel is het zo dat ik je op dit moment alleen de zwarte versie kan aanbieden.
Goedemorgen Roxanne,

De laatste keren heb ik met BEN gesproken over een Huawei P10 Lite met 600 belminuten en 1000 mb internet. Zou je dit in orde willen maken? Hierbij geef ik schriftelijk akkoord voor het betalen van de 38,- ivm het toestelbedrag boven de 250,- . Graag de Huawei P10 Lite in goudkleur maar als alleen zwart voorradig is ga ik daar ook mee akkoord. Als dit toestel niet voorradig is graag een abonnement met de Huawei P9 Lite (zwart) uiteraard dan zonder de extra toestelkosten. Bij voorbaat hartelijk dank voor de orderbevestiging. Vr groeten, Wendy van Eijk