Beantwoord

SIM kaart niet geregistreerd

  • 22 juli 2019
  • 3 reacties
  • 159 keer bekeken

Hoi Ben, ik heb mijn abonnement verlengd per 22-08-19. Ik heb mijn huidige SIM kaart alvast als 2e sim in mijn nieuwe GSM gestopt, dat werkt niet. Nu ik de huidige SIM weer terug plaats in mijn oude GSM werkt deze ook niet. "Simkaart niet geregistreerd" geeft ie aan. Hoe kan ik dit op lossen?
icon

Beste antwoord door vogeldinges 23 juli 2019, 16:38

Hoi Romy,
Ik heb de nieuwe sim kaart nu in de nieuwe gsm en volgens mij gebruikt die nieuwe sim nu de laatste maand abonnement van de oude sim. En daarom doet de oude sim het niet meer.
Volgens mij is het zo opgelost.
In ieder geval bedankt voor je reactie.
Groet, Erik
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi! Ik kijk graag met je mee. Mag ik hiervoor jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum? Deze kun je in een privé bericht doorsturen.
Hoi Romy,
Ik heb de nieuwe sim kaart nu in de nieuwe gsm en volgens mij gebruikt die nieuwe sim nu de laatste maand abonnement van de oude sim. En daarom doet de oude sim het niet meer.
Volgens mij is het zo opgelost.
In ieder geval bedankt voor je reactie.
Groet, Erik
Reputatie 5
Badge +6
Ah fijn om te horen Erik. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dat graag!

Reageer