Beantwoord

Start nieuw abonnement

• 7 januari 2019
  • 1 reactie
  • 245 keer bekeken

Hallo,

Mijn abonnement met Samsung Galaxy S6 heb ik meer dan 24 maanden gehad, dus heb ik gekozen voor een nieuw abonnement met Samsung Galaxy S8. Nu is de maand januari al begonnen, dus geldt mijn abonnement nog voor deze maand.

Toen ik de bestelling van een nieuw abonnement met Samsung Galaxy S8 had afgerond, kwam er in beeld te staan "Als je contract al is afgelopen gaat je verlenging morgen in. Is je contract nog niet afgelopen, dan gaat je verlenging in op de dag nadat je huidige contract is afgelopen." Dit wil dus zeggen dat mijn abonnement morgen ingaat? Mijn nieuwe telefoon heb ik dan nog niet.

Vraag: Stopt nu vanzelf het oude abonnement en start nu vanzelf het nieuwe abonnement? Of betaal ik deze hele maand nog voor het oude en het nieuwe abonnement?
icon

Beste antwoord door Shanna 8 januari 2019, 10:07

Hoi Niels, ik kijk graag voor je na wanneer jouw nieuwe abonnement van start gaat! Je zult in ieder geval niet voor twee abonnementen tegelijkertijd betalen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je mobiele nummer, geboortedatum en postcode + huisnummer?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Niels, ik kijk graag voor je na wanneer jouw nieuwe abonnement van start gaat! Je zult in ieder geval niet voor twee abonnementen tegelijkertijd betalen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je mobiele nummer, geboortedatum en postcode + huisnummer?

Reageer