Beantwoord

Status verlenging abonnement

• 27 november 2018
  • 3 reacties
  • 216 keer bekeken

Mijn 2 jarig abonnement loopt 1 DEC af. Ik heb een tijdje geleden dit verlengd met sim only (per maand opzegbaar) per 1 DEC maar dit kan ik nergens terug vinden (ook geen bevestigingsmail ontvangen)
icon

Beste antwoord door Wietske 28 november 2018, 09:55

Wat leuk om te lezen dat je jouw abonnement verlengd hebt, Denise! Het is inderdaad al even geleden 😉 Ik zie dat we je op 8 oktober een aantal e-mails hebben gestuurd over jouw verlenging. Het nieuwe abonnement start inderdaad op 1 december. Controleer voor de zekerheid ook jouw spamfolder! Mocht je de e-mails niet kunnen vinden dan kan ik deze opnieuw naar je sturen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat leuk om te lezen dat je jouw abonnement verlengd hebt, Denise! Het is inderdaad al even geleden 😉 Ik zie dat we je op 8 oktober een aantal e-mails hebben gestuurd over jouw verlenging. Het nieuwe abonnement start inderdaad op 1 december. Controleer voor de zekerheid ook jouw spamfolder! Mocht je de e-mails niet kunnen vinden dan kan ik deze opnieuw naar je sturen.
Hoi Wietske,
Ik heb de mails nu gevonden, mijn excuses.
Ik zie dat het ingaat per 1 december.
Bedankt voor je antwoord!
Groetjes Denise.
Reputatie 5
Badge +12
Geen enkel probleem! Ik ben blij dat de e-mails terecht zijn 😃 Ik wens je alvast heel veel plezier toe met jouw nieuwe Ben abonnement!

Reageer