Beantwoord

Studentenkorting vervalt bij bundelwijziging

• 29 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 107 keer bekeken

In de app probeer ik mijn maandelijkse bundel naar beneden aan te passen voor de volgende maand. Ik ben student, dus kreeg ik bij aansluiting van mijn maandelijkse bundel gratis 4g. Bij het aanpassen voor de volgende maand kan ik nergens aanvinken dat ik student ben en betaal ik dus voor 4g, i.p.v. het gratis te krijgen. Ik vraag me af waar dat aan ligt en of het anders te regelen is, zodat ik wel gewoon gratis 4g kan krijgen.

mvg,

Robin
icon

Beste antwoord door Shanna 30 augustus 2018, 10:47

Hoi Robin, ik kan me voorstellen dat je gewoon gebruik wilt blijven maken van jouw gratis 4G bundel aangezien je nog student bent. Wat je het beste kan doen is een verlenging plaatsen via ben.nl/student met de bundels die je wilt. Op die manier kan je gebruik blijven maken van de studentenkorting 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Klopt inderdaad Robin! Je kunt dus jouw abonnement verlengen en daarmee een nieuw abonnement bestellen via de link die Shanna opgaf. Je kunt dan wel gewoon je huidige simkaart blijven gebruiken.
Hoi Shanna, bedoel je dat ik een nieuwe bundel moet regelen, waarbij dan meteen een nieuwe simkaart komt? Bedankt voor het snelle antwoord!

Groeten,

Robin
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Robin, ik kan me voorstellen dat je gewoon gebruik wilt blijven maken van jouw gratis 4G bundel aangezien je nog student bent. Wat je het beste kan doen is een verlenging plaatsen via ben.nl/student met de bundels die je wilt. Op die manier kan je gebruik blijven maken van de studentenkorting 🙂

Reageer