Beantwoord

Telefoon + simkaart kwijt, abonnement Ben verlengen met nieuwe telefoon

• 11 oktober 2018
  • 9 reacties
  • 178 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 5 reacties
Goedenavond,

Onlangs ben ik mijn telefoon helaas kwijtgeraakt, en dus ook mijn simkaart van Ben.

Ik wil nu graag mijn abonnement bij Ben upgraden (van geen databundel naar 2000MB/maand) met een nieuwe telefoon erbij. Maar ik vraag me af of ik dan hierbij ook standaard een nieuwe simkaart geleverd krijg? Of moet ik dan daarnaast ook nog een nieuwe simkaart aanvragen?
icon

Beste antwoord door Shanna 11 oktober 2018, 13:25

Hoi j10! Wat onhandig dat je je toestel bent kwijtgeraakt. Omdat jij je simkaart in 2010 al hebt ontvangen, zul je bij je bestelling een nieuwe simkaart ontvangen 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi j10! Wat onhandig dat je je toestel bent kwijtgeraakt. Omdat jij je simkaart in 2010 al hebt ontvangen, zul je bij je bestelling een nieuwe simkaart ontvangen 🙂
Beste Shanna,

Bedankt voor het snelle antwoord. En fijn dat ik een nieuwe simkaart bij mijn bestelling zal ontvangen. Ik ga het nu zo snel mogelijk in orde maken zodat ik weer kan bellen!
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen j10, super dat je de bestelling gaat plaatsen! Niet bereikbaar zijn is natuurlijk ook niets in deze tijd.
Ik wens je alvast een prettig weekend toe.
Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon ontvangen. Echter, toch zonder de beloofde simkaart. Nu kan ik dus toch nog steeds niet bellen met mijn nieuwe telefoon. 😥
Reputatie 5
Badge +12
Ai, dat is inderdaad niet bepaald handig! Ik ga ervoor zorgen dat er een nieuwe simkaart jouw kant op komt. Deze kan je met een beetje geluk overmorgen al in jouw brievenbus verwachten. Vergeet hem niet te activeren na ontvangst.
Bedankt Wietske! Ik wacht de nieuwe simkaart af.
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan! Ik wens je heel veel plezier toe met jouw nieuwe telefoon.
Inmiddels drie dagen verder en nog steeds geen simkaart. Ik moet dringende telefoontjes plegen maar kan dit al twee weken niet doen. Ik heb mail gekregen dat de levering langer duurt, maar hoe lang dan?
Reputatie 3
Badge +2
Hoi j10, alle simkaarten zijn nu de deur uit. Ze worden vandaag dus overhandigd aan de bezorging. Excuses voor de vertraging en het ongemak.

Reageer