Beantwoord

Toestel kapot, kan ik verlengen?

  • 29 juli 2018
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

het toestel van mijn zoon is kapot gevallen, maar hij kan zijn abonnement nog niet verlengen voor een nieuw toestel. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Wietske 30 juli 2018, 11:21

Ojee, dat kan natuurlijk altijd gebeuren! Begrijpelijk dat jouw zoon niet zonder toestel wil komen te zitten. Gaat het om het abonnement wat bij het telefoonnummer wat eindigt op 368 hoort? Dat abonnement kan namelijk vroegtijdig verlengd worden. Alles over deze dienst lees je in dit topic.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Ojee, dat kan natuurlijk altijd gebeuren! Begrijpelijk dat jouw zoon niet zonder toestel wil komen te zitten. Gaat het om het abonnement wat bij het telefoonnummer wat eindigt op 368 hoort? Dat abonnement kan namelijk vroegtijdig verlengd worden. Alles over deze dienst lees je in dit topic.

Reageer