Beantwoord

Verkeerde abonnementsduur gekozen

  • 20 november 2018
  • 5 reacties
  • 218 keer bekeken

Ik wil maandabonnement niet 24 maanden
icon

Beste antwoord door Romy 20 november 2018, 12:45

Ik wil maandabonnement niet 24 maanden

Hi! Wat leuk dat je hebt verlengd! Minder leuk dat het niet helemaal goed is gegaan. Ik kan deze bestelling voor je annuleren. Je kan dan zelf een nieuwe bestelling plaatsen wanneer de annulering verwerkt is (+/- twee werkdagen). Mocht je hier graag assistentie bij hebben kun je altijd gratis bellen met de bestellijn (0800-2462468).
Wil je dat ik hem annuleer?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Ik wil maandabonnement niet 24 maanden

Hi! Wat leuk dat je hebt verlengd! Minder leuk dat het niet helemaal goed is gegaan. Ik kan deze bestelling voor je annuleren. Je kan dan zelf een nieuwe bestelling plaatsen wanneer de annulering verwerkt is (+/- twee werkdagen). Mocht je hier graag assistentie bij hebben kun je altijd gratis bellen met de bestellijn (0800-2462468).
Wil je dat ik hem annuleer?
Ja graag wilt u dat alstublieft annuleren met vriendelijke groet mevr van etten
Reputatie 5
Badge +6
Ja graag wilt u dat alstublieft annuleren met vriendelijke groet mevr van etten

Ik heb hem voor je geannuleerd. Je kunt na 24 uur een nieuwe bestelling plaatsen.
Ik wens je een fijne dag toe!
Bedankt
Reputatie 5
Badge +6
Bedankt

Graag gedaan!
Ik wens je een fijne dag toe! 🙂

Reageer