Beantwoord

Verlengen

• 25 juni 2018
  • 8 reacties
  • 61 keer bekeken

Heb verleden week mijn abonnement verlengt met een telefoon. Nu liep mijn afspraak voor bezorging 2 x mis. Nu kan ik geen afspraak meer maken maar ook niks meer bestellen of verlengen. Wat kan ik nu doomdoen deze, bestelling door te laten gaan of wat anders???
icon

Beste antwoord door Jill 26 juni 2018, 11:59

Hi roosenburgpeter, superleuk dat je een verlenging hebt gedaan. Jammer dat je de bezorger hebt gemist. Ik zie dat jouw huidige bestelling nu volledig geannuleerd is. Je kunt een nieuwe bestelling plaatsen op de website.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi roosenburgpeter, superleuk dat je een verlenging hebt gedaan. Jammer dat je de bezorger hebt gemist. Ik zie dat jouw huidige bestelling nu volledig geannuleerd is. Je kunt een nieuwe bestelling plaatsen op de website.
Lieve jill,
Ben net op de ben site om me abbo te verlengen. Helaas is dit nog niet mogelijk omdat erstaat dat er alverlengd is.
Reputatie 5
Badge +12
Hmm ik heb het zojuist voor je gecontroleerd en verlengen hoort weer mogelijk te zijn op dit moment. Mocht het toch niet lukken via je Ik Ben pagina dan kan je ook altijd verlengen via onze Saleslijn, te bereiken op werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur op het telefoonnummer 0800-2462468.

Lieve wietske,
Het gaat om telefoon nr 0642285191
Het staat ernog steeds
Reputatie 5
Badge +7
Ik had naar dat nummer gekeken, Peter. Wil je dezelfde bestelling? Dan maak ik het voor je in orde.
Ja graag, de iphone rifurbees van 17,50
Reputatie 5
Badge +7
Super! Ik heb de bestelling voor je in mijn systeem gezet. Je krijgt de bevestiging binnen enkele minuten via de e-mail.

Reageer