Beantwoord

Verlengen

  • 3 november 2018
  • 1 reactie
  • 94 keer bekeken

Per 03/2019 verloopt mijn 24 maanden contract af. Ik wil graag verlengen bij BEN (of United Consumers), maar een andere provider heeft een beter aanbod voor het zelfde maandbedrag. Op de site van BEN zie ik geen mogelijkheden voor onderhandelen en vraag mij dan ook af of dat wel mogelijk is. In principe blijf ik graag bij Ben (service uitstekend en er is nog nooit iets verkeerd gegaan).
Wie helpt?
icon

Beste antwoord door Wietske 5 november 2018, 10:10

Hoi Fred, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Ik begrijp dat je ook graag gebruik wil maken van de scherpste tarieven. De tarieven die op onze website staan zijn de tarieven zoals we ze aanbieden voor al onze klanten. Het is dus niet mogelijk om deze aan te passen. Heb je wel al gezien dat we op dit moment extra's data aanbieden voor dezelfde prijs? Dat is natuurlijk ook al hartstikke mooi! Uiteraard ben je helemaal vrij in de keuze die je maakt voor jouw provider 🙂 Ik raad je aan om naast de tarieven ook de ervaring en service van en bij een provider mee te nemen in de beslissing.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Fred, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Ik begrijp dat je ook graag gebruik wil maken van de scherpste tarieven. De tarieven die op onze website staan zijn de tarieven zoals we ze aanbieden voor al onze klanten. Het is dus niet mogelijk om deze aan te passen. Heb je wel al gezien dat we op dit moment extra's data aanbieden voor dezelfde prijs? Dat is natuurlijk ook al hartstikke mooi! Uiteraard ben je helemaal vrij in de keuze die je maakt voor jouw provider 🙂 Ik raad je aan om naast de tarieven ook de ervaring en service van en bij een provider mee te nemen in de beslissing.

Reageer