Beantwoord

Verlengen van Abonnement

• 8 september 2018
  • 2 reacties
  • 130 keer bekeken

Hallo,

Mijn abonnement loopt bijna af en nu mag ik hem gaan verlengen.
Dit wil ik ook heel graag doen, omdat ik erg tevreden ben over jullie service.
Maar tijdens het invullen van de verlengen, moest ik iets invullen over het bel Krediet..Netto inkomen enzo..
Als ik alles ingevuld heb, dan krijg ik het bericht dat jullie mij dit abonnement niet kunnen geven?!?!
Zouden jullie mij kunnen helpen hiermee??

Groeten,

Ester van Batenburg
icon

Beste antwoord door Romy 10 september 2018, 10:48

Hi Ester.
Leuk dat je je abonnement kunt verlengen. Wanneer je voor een toestel contract kiest met een waarde boven de 250,00 euro zijn wij verplicht dit te melden bij de BKR. Zij bekijken dan of je, op basis van jouw inkomen en lastentoets, het contract mag aangaan. Zoals je al aangaf krijg je een afwijzings e-mail. Je kunt dan voor een hogere eenmalige aanbetaling kiezen, je toestel in één keer aflossen of een SimOnly abonnement afsluiten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Ester.
Leuk dat je je abonnement kunt verlengen. Wanneer je voor een toestel contract kiest met een waarde boven de 250,00 euro zijn wij verplicht dit te melden bij de BKR. Zij bekijken dan of je, op basis van jouw inkomen en lastentoets, het contract mag aangaan. Zoals je al aangaf krijg je een afwijzings e-mail. Je kunt dan voor een hogere eenmalige aanbetaling kiezen, je toestel in één keer aflossen of een SimOnly abonnement afsluiten.
Hi Romy,
Even om misverstanden te voorkomen. Het is aan Ben en aan Ben alleen om te beslissen of het contract doorgaat of niet. BKR bepaalt dat niet. Het is slechts een kredietregister waarin de leningen en de betalingsmoraal van consumenten zijn vastgelegd. Kredietverstrekkers, zoals Ben in dit geval, zijn wettelijk verplicht het te raadplegen bij een krediet bedrag hoger dan euro 250.

groet van HansBKR

Reageer