Beantwoord

Verlenging geweigerd

• 5 november 2018
  • 1 reactie
  • 237 keer bekeken

Ik heb op dit moment een abbo bij jullie van €25.50 nooit een betaalachterstand gehad en kan dit ontzettend makkelijk betalen.

Vandaag wil ik verlengen voor €27.50 per maand via belsimpel en is geweigerd, vanwege absurd extreme overheidsregels.

Hoe kan ik dan nu wel verlengen bij jullie MET telefoon?

Zonder honderden euros in 1x te moeten betalen.

plus als ik wacht tot einde van dit contract is dan de huidige registratie weg en zou het dan wel kunnen?
icon

Beste antwoord door Wietske 6 november 2018, 10:39

Hoi Qatango, ik begrijp dat je er niet blij mee bent dat de verlenging is afgewezen. Ik zie dat je ook een reactie hebt geplaatst in dit topic en dat mijn collega Jill daar inmiddels op heeft gereageerd. In dat topic lees je ook wat wij onder andere moeten testen wanneer je een verlenging of nieuw abonnement (met toestel) bij ons aangaat. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Qatango, ik begrijp dat je er niet blij mee bent dat de verlenging is afgewezen. Ik zie dat je ook een reactie hebt geplaatst in dit topic en dat mijn collega Jill daar inmiddels op heeft gereageerd. In dat topic lees je ook wat wij onder andere moeten testen wanneer je een verlenging of nieuw abonnement (met toestel) bij ons aangaat. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.

Reageer