Beantwoord

verlenging: minuten zijn al gedeelte verbruikt

• 13 januari 2019
  • 1 reactie
  • 225 keer bekeken

Hoi,

Per 13 jan 2019 is het contract omgezet naar SIMONLY 250 min. Daarvoor had ik onbeperkte belminuten.

Ik heb vanaf 13 jan 2019 nog niet gebeld en toch zijn er al 33 min verbruikt van de 250?! Kan iemand mij eens uitleggen hoe dat mogelijk is?

Bvd,
jpj77

PS: Ook klopt die verbruik/belstatus pagina niet als er wordt aangegeven 1000mb's over te zijn als er geen internet bundel bij zit.

icon

Beste antwoord door Wietske 14 januari 2019, 15:50

Superleuk dat je jouw abonnement hebt verlengd Jpj77! Ik snap dat je vragen hebt wat betreft jouw bundels. Bij een verlenging wordt het verbruik wat je had in de oude bundels verminderd met het verbruik van jouw nieuwe bundels. Zo te zien had je in jouw oude bundels al 33 minuten verbruikt, vandaar dat dit in mindering is gebracht op de nieuwe bundel.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Superleuk dat je jouw abonnement hebt verlengd Jpj77! Ik snap dat je vragen hebt wat betreft jouw bundels. Bij een verlenging wordt het verbruik wat je had in de oude bundels verminderd met het verbruik van jouw nieuwe bundels. Zo te zien had je in jouw oude bundels al 33 minuten verbruikt, vandaar dat dit in mindering is gebracht op de nieuwe bundel.

Reageer