Beantwoord

Verlenging niet geaccepteerd

• 27 september 2018
  • 9 reacties
  • 163 keer bekeken

Geachte,

Ik probeer net om mijn abo te verlengen incl 'n nieuwe GSM. Ik kreeg daarna 'n mailtje met deze info >>

Ben kan je aanvraag helaas niet accepteren (ordernummer: 334621804)

Hallo ,
Bedankt voor je bestelling. Deze is bij mij bekend onder nummer 334621804.
Voordat ik je verzoek tot verlenging kan accepteren onderzoek ik, op basis van jouw gegevens, of er een aanvraag op een bestaand mobiel nummer is gedaan. Ik heb geconstateerd dat dit niet het geval is. Ik wil je verzoeken opnieuw je abonnement te verlengen met het juiste mobiele nummer via je Ik Ben pagina.

Komt dit door de reeds geblokkeerde SIM kaart?! Aangezien het GSM nr gewoon klopt. Alleen heb ik deze moeten blokkeren ivm verlies van de GSM.

Wil iemand dit eens nakijken aub?

Bvd,
jpj
icon

Beste antwoord door Jill 28 september 2018, 09:04

Hi Jpj, wat leuk dat je het abonnement wilt verlengen. De order is inderdaad niet geaccepteerd omdat de simkaart geblokkeerd is. Als je wilt kan ik de blokkade er tijdelijk even afhalen, de verlenging voor je doen en daarna de blokkade weer terugplaatsen.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Jpj, wat leuk dat je het abonnement wilt verlengen. De order is inderdaad niet geaccepteerd omdat de simkaart geblokkeerd is. Als je wilt kan ik de blokkade er tijdelijk even afhalen, de verlenging voor je doen en daarna de blokkade weer terugplaatsen.
@Jill

Laat de blokkade maar actief voor de zekerheid. Ik heb 'n vervangende SIM aangevraagd, die zal er morgen wel zijn.
Als ik die dan activeer, verleng ik het abo wel.

Dank voor je hulp.
Mvg,
jpj
Reputatie 5
Badge +12
Dan houden we het zoals het is! Mocht je nog ergens tegenaan lopen laat het dan even weten 🙂
Hoi @Jill @Wietske

Ik heb de vervangende SIM netjes mogen onvangen vandaag. Ik heb deze geactiveerd via MijnBEN,en de pagina gaf aan dat er binnen 15 min 'n mailtje zou worden verstuurt dat de nieuwe SIM is geactiveerd. Ik ontvang niks op de mail en MijnBEN geeft dit aan >>

simkaart status: suspend

Wil je dit even nakijken aub?

Bvd,
jpj
bump

bedankt voor de medewerking
Hoi,

Ik begrijp dat het weekend is......al staat er in de vervangende simkaart brief niet vermeld dat de aansluiting geblokkeerd is na het blokkeren van de originele simkaart die ik heb verloren, zoals te lezen is in dit topic.

Nieuwe simkaart besteld via de Ik Ben of klantenserviceAls je zelf een nieuwe simkaart hebt besteld, dan kan je die activeren op je Ik Ben pagina of via de klantenservice. Let op: als je een nieuwe simkaart hebt besteld omdat je je vorige simkaart bent kwijtgeraakt, dan is je aansluiting geblokkeerd. Na het activeren van je simkaart, moet je via de klantenservice nog je aansluiting laten deblokkeren.

Ik heb 'n PB gestuurd naar de BEN Moderators met al de gegevens incl ICC.

Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +7
Hi Jpj77, ik heb jouw privébericht inmiddels behandeld. Als je jouw telefoon opnieuw opstart dan moet de simkaart werken!
Het werkt weer.

Bedankt.
Reputatie 5
Badge +7
Helemaal super! Ik wens je een fijne dag.

Reageer