Verlenging niet geaccepteerd door openstaande bestellingen die er niet zijn.

  • 15 juni 2017
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Na het verlengen van mijn abonnement kreeg ik onderstaande mail. Ik heb geen bestelling die onderweg is. Dus ik begrijp het niet. Het zal een vergissing zijn. Ik hoor het graag.

Hallo Hans,
Bedankt voor je bestelling. Deze is bij mij bekend onder nummer 333109979.
Voordat ik je verzoek tot verlenging kan accepteren onderzoek ik, op basis van jouw gegevens, of er nog bestellingen zijn die nog niet bij je zijn afgeleverd. Op basis van dit onderzoek kan ik je verzoek voor het verlengen van je abonnement niet accepteren. Zodra deze openstaande bestelling is afgeleverd, kun je je abonnement verlengen.
Heb je vragen of wil je een wijziging doorgeven, dan kun je contact opnemen met mijn klantenservice.
Ben Klantenservice:
0900-0401 405 (35ct per gesprek)
van ma t/m vr 09.00 - 17.00 uur

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Ai Hans, dat is natuurlijk een onaangename verrassing! Ik zie dat je een uurtje nadat je dit topic hebt aangemaakt contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Er is een melding voor je aangemaakt om de bestelling handmatig door te zetten omdat deze onterecht is afgewezen. Sorry voor het ongemak!