Beantwoord

Verlenging van mijn abonnement

  • 30 december 2018
  • 3 reacties
  • 248 keer bekeken

Ik heb waarschijnlijk 2 keer dezelfde verlenging van mijn abonnement aangevraagd.
Hoe nu verder.
icon

Beste antwoord door Romy 31 december 2018, 12:55

Hi! Ik heb het even voor je nagekeken. Ik zie hier maar één verlenging terug. Heb je beide via Ben.nl geplaatst?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Fijn om te horen dat het is opgelost. Kan ik nog iets anders voor je doen?
Bedankt Romy voor je reactie,

Ik heb gister gebeld met de klantenservice.
Allebei de keren verlengd via Ben.nl.
Enkel de eerste keer is het niet goed doorgevoerd.
Dus het is opgelost.
Reputatie 5
Badge +6
Hi! Ik heb het even voor je nagekeken. Ik zie hier maar één verlenging terug. Heb je beide via Ben.nl geplaatst?

Reageer