Beantwoord

Vier abonnementen via typhone bij ben.

  • 31 mei 2017
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Binnenkort weer einde van tweejarig contracten. Wil weer opnieuw vier abonnementen afsluiten bij ben maar nu typhone niet meer is moet dit nu rechtstreeks bij ben en zo ja gaat dit automatisch en word er met ons contact gemaakt?
icon

Beste antwoord door Angelique 2 juni 2017, 10:47

Hallo, leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar een ander onderwerp.

Is je abonnement binnen nu en 3 maanden afgelopen? Dan heb je bij Ben al de mogelijkheid om je abonnement te verlengen. En kun je dus kiezen voor een nieuw abonnement met telefoon of een nieuwe Sim Only. Wanneer je jouw abonnement verlengt gaat deze op de eerste dag van de nieuwe kalendermaand in, nadat je huidige abonnement afgelopen is. De nieuwe maandprijs van je nieuwe abonnement zal gehanteerd worden als je huidige abonnement afgelopen is. Als je een abonnement met nieuwe telefoon neemt zal ik deze zo snel mogelijk naar je toe sturen.

Verleng in 4 stappen je abonnement:

Stap 1: Log in op je Ik Ben omgeving met je gebruikersnaam en wachtwoord.
Stap 2: Selecteer in het menu het kopje abonnementen en klik binnen dit menu op het kopje verlengen.
Stap 3: Maak je keuze tussen een nieuw Sim Only abonnement, of kies een abonnement met een nieuwe telefoon en stel je abonnement samen.
Stap 4: Controleer je keuze en druk op nu bestellen rechts in het scherm. En blijf genieten van het goedkoop bellen en internetten op het best geteste netwerk!

Kom je er op de website niet uit? Dan zijn mijn collega's er telefonisch voor jou om je hierbij te helpen. Zij zijn op werkdagen van 09:00 20:00 uur te bereiken op 0800 - 246 24 68 (gratis)
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar een ander onderwerp.

Is je abonnement binnen nu en 3 maanden afgelopen? Dan heb je bij Ben al de mogelijkheid om je abonnement te verlengen. En kun je dus kiezen voor een nieuw abonnement met telefoon of een nieuwe Sim Only. Wanneer je jouw abonnement verlengt gaat deze op de eerste dag van de nieuwe kalendermaand in, nadat je huidige abonnement afgelopen is. De nieuwe maandprijs van je nieuwe abonnement zal gehanteerd worden als je huidige abonnement afgelopen is. Als je een abonnement met nieuwe telefoon neemt zal ik deze zo snel mogelijk naar je toe sturen.

Verleng in 4 stappen je abonnement:

Stap 1: Log in op je Ik Ben omgeving met je gebruikersnaam en wachtwoord.
Stap 2: Selecteer in het menu het kopje abonnementen en klik binnen dit menu op het kopje verlengen.
Stap 3: Maak je keuze tussen een nieuw Sim Only abonnement, of kies een abonnement met een nieuwe telefoon en stel je abonnement samen.
Stap 4: Controleer je keuze en druk op nu bestellen rechts in het scherm. En blijf genieten van het goedkoop bellen en internetten op het best geteste netwerk!

Kom je er op de website niet uit? Dan zijn mijn collega's er telefonisch voor jou om je hierbij te helpen. Zij zijn op werkdagen van 09:00 20:00 uur te bereiken op 0800 - 246 24 68 (gratis)

Reageer