Beantwoord

Vroegtijdig verlengen

• 30 juli 2018
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Beste ben,

Ik zou graag vroegtijdig willen verlengen. Ik zou pas over 3 maanden mogen verlengen maar mijn telefoon functioneert niet meer zoals hij hoort dus kan hem eigenlijk niet meer gebruiken dus hoe moet ik dat doen en ik sta voor alle opties open

mvg Dominique van Vlaenderen
icon

Beste antwoord door Wietske 31 juli 2018, 11:57

Wat ontzettend balen dat jouw toestel je in de steek laat Dominique! Je kunt je abonnement bij ons vroegtijdig verlengen wanneer deze minimaal drie maanden bij ons loopt. Hoe dat precies in z'n werk gaat lees je in dit topic. Laat het mij nog even weten wanneer je vragen hebt na het lezen van het topic 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat ontzettend balen dat jouw toestel je in de steek laat Dominique! Je kunt je abonnement bij ons vroegtijdig verlengen wanneer deze minimaal drie maanden bij ons loopt. Hoe dat precies in z'n werk gaat lees je in dit topic. Laat het mij nog even weten wanneer je vragen hebt na het lezen van het topic 🙂
Ik zou graag overstappen naar een ander netwerk vanwege familie voordeel etc hoe kan ik dit aanpakken en is dat mogelijk zo vroeg van je abbonement
Reputatie 5
Badge +12
Ik zie natuurlijk veel liever dat je blijft! Mocht je je abonnement vroegtijdig willen opzeggen dan kan je het beste telefonisch contact opnemen. Je vindt de opzeglijn onder keuzemenu optie 6 wanneer je onze klantenservice belt.

Reageer