Beantwoord

Wanneer loopt mijn abonnement af?

• 10 januari 2018
  • 3 reacties
  • 310 keer bekeken

Hoi,

Waar kan ik zien of ik een nieuwe telefoon bij mijn abonnement kan uitkiezen? Ik weet namelijk niet of mijn abonnement al verlopen is en wil niet dat als ik mijn abonnement verleng, ik dubbel betaal of de telefoon pas over enkele maanden ontvang.

Gr Bart
icon

Beste antwoord door Rox 10 januari 2018, 15:52

Hoi Bart! Wat tof om te lezen dat jij gezellig bij Ben blijft 😃 Ik kan me goed voorstellen dat je precies wil weten waar je aan toe bent, niemand zit immers op extra kosten te wachten! Om je van alle informatie te kunnen voorzien ben ik meteen het systeem ingedoken en daar zie ik dat jij inmiddels je abonnent hebt verlengd, je nieuwe telefoon is naar je onderweg. Je ontvangt een email van onze bezorgdienst AMP groep om zelf een datum, tijd en plaats in te plannen om je toestel in ontvangst te nemen. Deze kun je dan ook direct in gebruik nemen. Je nieuwe bundels gaan morgen al van start!

Heel veel plezier met je nieuwe telefoon 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Bart! Wat tof om te lezen dat jij gezellig bij Ben blijft 😃 Ik kan me goed voorstellen dat je precies wil weten waar je aan toe bent, niemand zit immers op extra kosten te wachten! Om je van alle informatie te kunnen voorzien ben ik meteen het systeem ingedoken en daar zie ik dat jij inmiddels je abonnent hebt verlengd, je nieuwe telefoon is naar je onderweg. Je ontvangt een email van onze bezorgdienst AMP groep om zelf een datum, tijd en plaats in te plannen om je toestel in ontvangst te nemen. Deze kun je dan ook direct in gebruik nemen. Je nieuwe bundels gaan morgen al van start!

Heel veel plezier met je nieuwe telefoon 😃
Ik was er inderdaad achter gekomen dat mijn abonnement al verlopen was en heb dus een nieuw abonnement met telefoon besteld. Toch bedankt voor de reactie! Topservice.
Reputatie 7
Badge +7
Helemaal super Bart! Heel erg graag gedaan #Benervoorjou

Reageer