Beantwoord

4-5 keer overgaan

• 1 juli 2019
  • 5 reacties
  • 456 keer bekeken

Ls.
Wanneer ik gebeld word gaat mijn telefoon 4-5 keer over , daarna is het stil , voicemail is uitgeschakeld.
henknan
icon

Beste antwoord door Romy 2 juli 2019, 13:42

Hi Henknan. Wil je de voicemail aanzetten? Hier lees je hoe dat moet.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Henknan. Wil je de voicemail aanzetten? Hier lees je hoe dat moet.
Nee Romy , ik heb geschreven : Wanneer ik gebeld word gaat mijn telefoon 4-5 keer over , daarna is het stil , voicemail is uitgeschakeld.
Dit heeft niets met de voicemail te maken, die is uitgeschakeld.
Groet,
Henknan
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Henknan! Wil je de tijd tussen het moment waarop je gebeld wordt en het moment dat er wordt doorgeschakeld wijzigen? Bijvoorbeeld als het te lang duurt voordat je mobiele telefoon doorgeschakeld wordt of dat dit juist te snel gebeurt. De tijd wijzigen tussen gebeld worden en doorschakelen kan op verschillende manieren:

Je kunt een pauze van 5, 10, 15, 25 of 30 seconden instellen via het menu van je mobiele telefoon.
Je kunt **61*[telefoonnummer]*11* aantal seconden intoetsen #, gevolgd door OK. Zo verkort of verleng je de tijd tussen gebeld worden en doorschakelen.
Hoi Merve,
Geen voicemail , niets doorschakelen !!!
Gewoon het aantal keer dat mijn telefoon overgaat voor ik deze oppak.
Gaat nu hoogstens 5 keer over , ik zie dit graag langer ( bijv. 10 keer) .
Groeten Henknan
Reputatie 5
Badge +9
Hi Henknan. Dan kun je de code gebruiken die mijn collega je verstuurd heeft. Hiermee verleng je de overgangstijd wanneer je gebeld wordt. Hierna wordt jouw telefoon automatisch doorgeschakeld naar de voicemail. Wanneer je dit hebt uitstaan, zoals bij jou het geval is, zal de telefoon gewoon worden opgehangen.
Ik wens je alvast een fijn weekend toe!

Reageer