Aantal keer overgaan tot voicemail instellen

• 6 June 2018
  • 5 reacties
  • 841 keer bekeken

Ik heb geprobeerd de tijd tot aan voicemail in te stellen met de code welke jullie op de site hebben vermeld ( **61*+31624 je tiencijferige nummer*11*aantal seconden#). Hier krijg ik helaas een foutmelding zonder effect op het aantal seconde tot voicemail. Kunnen jullie dit voor mij wijzigen?

Bedankt!

5 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Tara, wat onhandig dat het niet lukt om de rinkeltijd van jouw voicemail te verlengen! Ik had dit graag voor je willen doen maar kan deze tijd niet voor je aanpassen. Dit lukt echt alleen via jouw toestel zelf. Welk aantal secondes had je ingevoerd? En welke foutmelding krijg je precies te zien?
Hoi Wietske,

Ik heb geprobeerd 25 seconde in te stellen.
foutcode is: Oproepen doorschakelen bij geen antwoord voor alle spraakservices. Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code.

Ik heb de code meerderemalen geprobeerd en ik blijf de foutcode ontvangen.

Bedankt voor je reactie!
Reputatie 5
Badge +12
Helder! Dit aantal secondes moet inderdaad prima lukken. Het maximale aantal is namelijk 30 seconden. Zou je voor mij eens de volgende codes willen proberen op jouw toestel:

##002# (druk op de beltoets)
#21# (druk op de beltoets)
#330*0000# (druk op de beltoets)
#330*1234# (druk op de beltoets)

En mocht je dit gedaan hebben, zou je dan eens opnieuw de code voor het verlengen van de rinkeltijd willen proberen?
Dit wilde helaas ook niet lukken. Ik blijf dezelfde foutmelding krijgen.
Maar...ik heb even een andere telefoon gepakt, en daar is het inmiddels wel bij gelukt. Ik snap niet helemaal waar de fout zat, maar blijkbaar lag die bij mijn huidige telefoon.

Bedankt!
Reputatie 5
Badge +12
Heel fijn om te lezen dat jouw voicemail inmiddels op de juiste tijd is ingesteld Tara! Het kan inderdaad liggen aan het toestel zelf en dat daar toch een blokkade op actief is. Geniet van het zonnetje vandaag 😃

Reageer