Doorschakeling naar voicemail

  • 24 juni 2018
  • 5 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik ben vandaag aangesloten als nieuwe client. Helaas worden inkomende gesprekken niet gemeld, ze gaan zonder dat ik het merk naar de voicemail. Als ik die volgens de procedure op uw website aanpas, dan verandert er niets. HELP

5 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Welkom bij Ben, Jan! 😃 Dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling. Wil je jouw voicemail aan of uit hebben staan?
Men kan de voicemail wel inspreken, maar als ik hem afluister dan zijn er geen berichten. Bovendien is mijn ingesproken boodschap niet opgenomen.
Reputatie 5
Badge +7
Hoi Janwierts, ik heb jouw voicemail een reset gegeven. Zou je de voicemail opnieuw willen instellen in het voicemail menu?
Dank, helaas heeft het niet geholpen.
Ik spreek een nieuwe boodschap in en dan krijg ik na een test voicemail bericht de standaard aankondiging te horen en er wordt gemeld dat er geen berichten zijn, terwijl ik net heb ingesproken.
Reputatie 5
Badge +12
Helder! Ik zie dat je vanmorgen ook telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice en dat er is gevraagd om de code ##002# te proberen. Is het hiermee nog gelukt?

Reageer