Beantwoord

Doorschakeling voicemail

• 18 december 2016
  • 6 reacties
  • 872 keer bekeken

Alsik gebeld word, stopt het bellen na 5x oproepen. Beller krijgt mededeling dat "nummer is op het ogenblik niet in gebruik".

Wie heeft hier ook ervaringen mee en, hoe kan ik dit wijzigen?
icon

Beste antwoord door Angelique 21 december 2016, 13:45

Hallo Hatransi, dit heb ik voor je nagekeken. Jouw nummer staat doorgeschakeld naar een niet bestaand 06- nummer. Als je niet binnen een x aantal keren opneemt tijdens de oproep wordt de beller doorgeschakeld. Omdat dit is naar een niet bestaand nummer krijgt de beller de melding dat het nummer niet in gebruik is.

Ik raad je aan om de dooschakeling te verwijderen. Dit doe je door een viertal codes in te voeren in je toestel. Als je deze codes belt zal de doorschakeling weg moeten gaan:

##002# (druk op de beltoets)
#21# (druk op de beltoets)
#330*0000# (druk op de beltoets)
#330*1234# (druk op de beltoets)
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo Hatransi, dit heb ik voor je nagekeken. Jouw nummer staat doorgeschakeld naar een niet bestaand 06- nummer. Als je niet binnen een x aantal keren opneemt tijdens de oproep wordt de beller doorgeschakeld. Omdat dit is naar een niet bestaand nummer krijgt de beller de melding dat het nummer niet in gebruik is.

Ik raad je aan om de dooschakeling te verwijderen. Dit doe je door een viertal codes in te voeren in je toestel. Als je deze codes belt zal de doorschakeling weg moeten gaan:

##002# (druk op de beltoets)
#21# (druk op de beltoets)
#330*0000# (druk op de beltoets)
#330*1234# (druk op de beltoets)
Beste Angelique , lezer,

bovenstaande codes gebelt, echter geen positief resultaat.

Bij ##002# krijg ik de melding: Oproepen doorschakelen, Alles, Wissen is uitgevoerd
Bij #21# krijg ik de melding: Oproepen doorschakelen, Onvoorwaardelijk, Service is uitgeschakeld.
Bij #330*0000# krijg ik de melding: Oproepen verhinderen, Alles geblokkeerd, Service is uitgeschakeld.
Bij #330*1234# krijg ik de melding: Oproepen verhinderen, Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code, Alles geblokkeerd voor alle basisservices.

Bij doorschakelen indien bezet: doorschakelen naar +31624029003: kan niet gewijzigd worden.
Bij doorschakelen bij geen antwoord: doorschakelen naar +31624029003: kan niet gewijzigd worden.
Bij doorschakelen indien niet bereikbaar: doorschakelen naar +31624029003: kan wel gewijzigd worden.

Hebben jullie hier een oplossing voor:

Met vriendelijke groet:

Hans Post.
Reputatie 6
Badge +8
Vreemd! Opnieuw raad ik je aan om deze instellingen door te nemen in je toestel. Helaas is dit in het beheer van jou en heb ik geen instelling die ik kan aanpassen waardoor de doorschakeling eraf gehaald kan worden.
Ik ben benieuwd of dit inmiddels is opgelost Hans. Ik heb nl hetzelfde probleem.

Groet Sylvia
Ik heb het inmiddels opgelost!
Reputatie 6
Badge +8
Ik heb het inmiddels opgelost!

Ahh! Fijn om te lezen, Sylvia 🙂 Mocht je nog eens vragen hebben, stel ze dan gerust!