Beantwoord

Doorschakeltijd verlengen voordat er naar voicemail wordt doorverbonden

• 18 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 4631 keer bekeken

Ik neem aan dat ik ergens op kan geven dat mijn telefoon langer blijft rinkelen voordat op voicemail wordt overgeschakeld.
icon

Beste antwoord door Angelique 19 oktober 2017, 10:02

Hoi ajgorlee, wil je de tijd tussen het moment waarop je gebeld wordt en het moment dat er wordt doorgeschakeld wijzigen? Bijvoorbeeld als het te lang duurt voordat je mobiele telefoon doorgeschakeld wordt of dat dit juist te snel gebeurt. De tijd wijzigen tussen gebeld worden en doorschakelen kan op verschillende manieren:

Je kunt een pauze van 5, 10, 15, 25 of 30 seconden instellen via het menu van je mobiele telefoon.
Je kunt **61*[telefoonnummer]*11* aantal seconden intoetsen #, gevolgd door OK. Zo verkort of verleng je de tijd tussen gebeld worden en doorschakelen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Je hebt het zojuist opgegeven, maar dit zul je eigenlijk niet bedoelen. Voicemail uit is dat een optie? Dan wordt de rinkeltijd langer.
Reputatie 6
Badge +8
Hoi ajgorlee, wil je de tijd tussen het moment waarop je gebeld wordt en het moment dat er wordt doorgeschakeld wijzigen? Bijvoorbeeld als het te lang duurt voordat je mobiele telefoon doorgeschakeld wordt of dat dit juist te snel gebeurt. De tijd wijzigen tussen gebeld worden en doorschakelen kan op verschillende manieren:

Je kunt een pauze van 5, 10, 15, 25 of 30 seconden instellen via het menu van je mobiele telefoon.
Je kunt **61*[telefoonnummer]*11* aantal seconden intoetsen #, gevolgd door OK. Zo verkort of verleng je de tijd tussen gebeld worden en doorschakelen.
Beste Angelique,

ik heb het geprobeerd op een Samsung s4, maar dat lukt mij niet.
Ik krijg 'ongeldige MMI-code'
Ik krijg ook op de genoemde manier ook de melding 'ongeldige MMI-code'.

Bij de concurrent vond ik het volgende antwoord. Met deze code lukt het bij mij nu ook om de tijd aan te passen voordat het gesprek naar de voicemail gaat.

Doorschakeltijd naar voicemail aanpassen?
Toets in (zonder spaties): **61*+31624(uw volledige 06-nummer)*11*aantal seconden#
Dus, is jouw mobiele nummer 06 1234 5678 en wil je 25 seconden instellen, dan toets je in:
**61*+316240612345678*11*25#
Reputatie 7
Badge +7
Oeps Angelique had inderdaad niet de juiste code gegeven zie ik! Sorry! Fijn om te lezen dat het toch is gelukt om de doorschakeltijd aan te passen 😃
Het blijft een oerwoud, die MMI-codes.
Ik heb het een aantal keren geprobeerd, zowel op een Samsung S4 als een IPhone 6, maar zonder resultaat.

Het zou bijzonder plezierig zijn als iemand bij Ben dit eens terdege uitzoekt.
Misschien kun je er wel op afstuderen.
De mensheid wordt hier beslist mee vooruit geholpen.

Groeten van Bert
En alvast fijne feestdagen toegewenst.

Reageer