Beantwoord

Hoe stel ik mijn voicemail in?

• 12 February 2018
  • 6 reacties
  • 1788 keer bekeken

Wanneer ik mijn voicemail bel, krijg ik die niet te pakken. Ik heb verbinding maar hoor alleen vage gesprekken en 'digitale'geluiden. Ik kan mijn voicemail dus niet instellen. Ook na uit- en aanzetten van het toestel blijft dit euvel bestaan. Andere telefoonnummers- en diensten kan ik wel bereiken.
Help...
icon

Beste antwoord door Angelique 14 February 2018, 08:47

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi ViaRosa, gek dat het maar niet wil lukken om de voicemail in te stellen. Ik help je graag verder met het opzoeken en verhelpen van het probleem. Allereerst zou ik voor je willen nakijken of de voicemail actief is op het netwerk. Pas als de voicemail actief is, kun je deze activeren. Om na te kijken of de voicemail actief is, heb ik een aantal gegevens van jou nodig. Wil je een privébericht sturen naar het moderator account met jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer en geboortedatum?
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor het sturen van de gevraagde gegevens. In het systeem zie ik dat de voicemail geactiveerd staat. Toch heb ik voor de zekerheid jouw simkaart voorzien van een reset. Wil jij je toestel volledig uit- en weer opnieuw inschakelen zodat ze reset door kan komen op het netwerk? Nadat je het toestel hebt herstart kun je deze instructies volgen om de voicemail in te stellen naar wens.
Helaas ervaar ik nog steeds hetzelfde. Ook wanneer de simkaart in een ander toestel is geplaatst. Ik krijg meteen verbinding, maar hoor alleen digitale geluiden. Reguliere oproepen lukken wel, het probleem doet zich alleen voor met de voicemail.
Reputatie 1
Hoi ViaRosa,

Wat jammer om te lezen dat je nog steeds die gekke geluiden krijgt. Ik heb ook even gekeken naar je melding maar kan niets raars vinden die dit probleem kan veroorzaken.

Het is dan handig dat je de onderstaande link invuld met wat voorbeelden, zodat ik dit kan bekijken op het netwerk zelf kan bekijken wat er met je verbinding. Om je problemen met de verbinding te melden moet je wel ingelogd zijn met je ikBen account.

https://www.ben.nl/dekkingskaart

Groeten van Pierre
Beste Pierre,
Ik begrijp niet wat de dekking ermee te maken kan hebben, aangezien ik wel verbinding krijg met andere telefoonnummers. Het is alleen de voicemail.
Groet,
Rosanne
Reputatie 1
Hoi ViaRosa,

In dit geval heeft het niet met je dekking te maken want die is gewoon goed dat had ik al gecontroleerd. Maar om voorbeelden te geven van tijden en dagen is dit het makkelijkst om het door te geven.

Dit komt namelijk direct bij de juiste persoon terecht die dit kan nakijken.

Groeten van Pierre

Reageer