Beantwoord

Hoe voicemail-blokkeren van inkomend geblokkerd nummer in telefoon (Samsung A5)?

• 28 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 3082 keer bekeken

Ik heb helaas een beller met 06-nummer dat mij continue blijft/bleef bellen.
Dit bekende nummer heb ik kunnen blokkeren in mijn telefoon.Dit is een Samsung A5 (SM-A520F)

Helaas om 1 of andere rede lukt het die persoon wel om mijn voicemail in te spreken.
Met als gevolg dat ik dus bij een regulier inkomend voicemail bericht ineens ook de ongewenste berichten in mijn voicemail box terug vindt. Van de ongewenste berichten krijg ik trouwens geen notificatie, maar dat zal wel weer aan de nummer-blokkade in mijn telefoon liggen. Ze staan echter wel in mijn voicemail box.

Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen, zonder dat ik mijn gehele voicemail uitzet?

Alvast dank
icon

Beste antwoord door Jill 29 augustus 2018, 09:17

Hi Kiosk105, jeetje dat is echt super vervelend. Met een blokkade op het nummer kan de persoon wel jouw voicemail blijven inspreken. Daar kan ik helaas niets tegen doen. Wat je wel kunt doen is een overlast formulier invullen. Als je wilt kan ik die naar je mailen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Kiosk105, jeetje dat is echt super vervelend. Met een blokkade op het nummer kan de persoon wel jouw voicemail blijven inspreken. Daar kan ik helaas niets tegen doen. Wat je wel kunt doen is een overlast formulier invullen. Als je wilt kan ik die naar je mailen.
Dat zou wel mooi zijn. Graag zie ik zo'n formulier tegemoet.

Alvast dank.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Kiosk105, ik heb het overlastformulier naar je toegestuurd!

Reageer