Beantwoord

Ik heb mijn voicemail uitgeschakeld maar deze staat toch nog aan.

• 19 december 2017
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Hallo,
Ik heb mijn voicemail uitgezet daarna ##002# gebeld maar als er iemand beld gaat hij toch steeds over naar de mailbox.
Waarom gaat dat niet uit dan?
icon

Beste antwoord door Rox 19 december 2017, 11:18

Ohjeetje maha.scheffer! Dat is heel erg onhandig natuurlijk! Ik ben meteen het systeem ingedoken om uit te zoeken wat er met je voicemail aan de hand is en zie dat deze wel uit staat bij je instellingen maar dat deze wijziging niet goed is verwerkt op het netwerk. Hierdoor blijven de gesprekken toch doorgeschakeld worden naar de voicemail. Onwijs balen, gelukkig kan ik dit meteen voor je op lossen, en dit heb ik dat ook direct gedaan!

Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart de wijziging ook verwerken en staat je voicemail (nu echt) uit!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Aaaah helemaal super! Dat lees ik graag 😃 Ik zal bij deze je topic afsluiten, heel veel plezier met je jouw Ben abonnement. En natuurlijk ook hele fijne feestdagen gewenst!
Dank je, het werkt nu weer goed.
Reputatie 7
Badge +7
Ohjeetje maha.scheffer! Dat is heel erg onhandig natuurlijk! Ik ben meteen het systeem ingedoken om uit te zoeken wat er met je voicemail aan de hand is en zie dat deze wel uit staat bij je instellingen maar dat deze wijziging niet goed is verwerkt op het netwerk. Hierdoor blijven de gesprekken toch doorgeschakeld worden naar de voicemail. Onwijs balen, gelukkig kan ik dit meteen voor je op lossen, en dit heb ik dat ook direct gedaan!

Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart de wijziging ook verwerken en staat je voicemail (nu echt) uit!