Beantwoord

Ik kan niet mijn voicemail beluisteren vsnuit buitenland

  • 8 September 2020
  • 5 reacties
  • 672 keer bekeken

Hallo, ik ben in het buitenland en ik ben vergeten mijn password vooraf in te stellen voor mijn voicemail, kunt u mij misschien helpen om een nieuwe password voor mij te regelen?

Mvrgr rtm

icon

Beste antwoord door Jolijn 10 September 2020, 11:05

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi @Jolijn ,

Ik heb hetzelfde probleem. Kan je mij ook helpen?

 

groet Roos

Reputatie 3
Badge +7

Goedemorgen @rooswever91!

Ik help je inderdaad ook graag verder met een oplossing hiervoor! Zou je hiervoor via een privébericht in dit profiel je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Dan duik ik hier graag verder in.

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @rooswever91!

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ook voor jou heb ik een verzoek uitgezet om de pincode van je voicemail opnieuw in te stellen. Binnen enkele werkdagen zal je deze via de e-mail ontvangen!

Reputatie 3
Badge +7

Goedemorgen @bensociaal!

Ik help je graag verder zodat je in het buitenland gebruik kunt maken van je voicemail. Zou je mij hiervoor via een privébericht je naam, telefooonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Ik hoor graag van je!

 

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @bensociaal!

Ik heb jouw bericht verwijderd na controle van je gegevens, omdat je jouw privégegevens openbaar op de community had geplaatst in plaats van een privébericht.

Naar aanleiding hiervan heb ik een verzoek uitgezet om een pincode in te stellen zodat je jouw voicemail in het buitenland af kunt luisteren. Deze krijg je binnen enkele werkdagen via de e-mail toegezonden!

Reageer