Beantwoord

Mijn telefoon gaat niet lang genoeg over, wat nu?

• 1 februari 2018
  • 7 reacties
  • 318 keer bekeken

Sinds ik naar BEN ben overgestapt, gaat mijn telefoon maar een paar keer over voordat hij stopt en ben ik vaak te laat met opnemen. Na opzoeken vond ik de tip om de instelling van doorschakelen uit te zetten. Bij mij staat dit ingesteld naar het nummer: +31624029003. Dit is een nummer wat ik niet ken en ook niet zelf heb ingesteld.
Heb de volgende codes geprobeerd aangezien die op het forum stonden:
##002# (druk op de beltoets)
#21# (druk op de beltoets)
#330*0000# (druk op de beltoets)
#330*1234# (druk op de beltoets)
De onderste twee werken niet en hij geeft aan ongeldige mmi code.
Mijn voicemail staat uit. Voorheen (bij mijn vorige provider) heb ik hier nooit problemen mee gehad.

Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Rox 1 februari 2018, 13:52

Hoi christelvandelft0, pm je maar meteen gerust te stellen +31624029003 is de code die betekend dat jouw voicemail uitstaat, hier hoef jij je niet druk om te maken. Als jij je voicemail uit hebt staan kun jij niet handmatig de doorschakel tijd aanpassen. Ik heb in het systeem gerommeld en als het goed is zou jouw telefoon, als je hem even uit en weer aan zet, langer over moeten gaan nu 😉
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi christelvandelft0, pm je maar meteen gerust te stellen +31624029003 is de code die betekend dat jouw voicemail uitstaat, hier hoef jij je niet druk om te maken. Als jij je voicemail uit hebt staan kun jij niet handmatig de doorschakel tijd aanpassen. Ik heb in het systeem gerommeld en als het goed is zou jouw telefoon, als je hem even uit en weer aan zet, langer over moeten gaan nu 😉
Reputatie 7
Badge +7
Aaaaaah superfijn Christel! Dat lees ik graag 😃 Dan kan ik niks anders dan je een hele fijne dag wensen en heeeeel veel plezier met jouw Ben abonnement!
Reputatie 7
Badge +7
Ook voor jou heb ik de instellingen aangepast, Monique23. Als jij je mobiele telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan jouw Ben simkaart dit verwerken. Heel erg veel plezier met jouw nieuwe abonnement! 😃
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag Monique! Het mijn plezier 😉 #Benervoorjou
Dank je wel Rox, na opnieuw opstarten gaat hij nu weer langer over:D

groetjes Christel
Ik heb precies hetzelfde probleem sinds ik over ben gestapt op BEN. Mijn voicemail is, net als bij mijn vorige provider, uitgeschakeld. Maar mijn telefoon gaat nu maar een paar keer over, waardoor ik vaak te laat ben.
Ik heb bovenstaande codes geprobeerd, maar ook bij mij zonder resultaat. Hoe kan ik dit op een andere manier oplossen?

Ik hoor het graag!
Dank je wel voor het oplossen Rox!!!!

Groetjes Monique

Reageer