Beantwoord

Standaard voicemail boodschap instellen

• 1 May 2018
  • 6 reacties
  • 3059 keer bekeken

Ik wil graag een voicemail met een anoniem welkomstbericht, dus het bericht dat er in eerste instantie opstond ("U bent verbonden met de voicemail van nul zes ..."). Ik kon mijn voicemail echter niet afluisteren zonder een persoonlijke welkomstboodschap in te stellen.Hoe kan ik deze weer verwijderen en vervangen door jullie standaardwelkomstbericht?
icon

Beste antwoord door Rox 1 May 2018, 13:14

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Dat kan heel gemakkelijk via het instellingen menu van jouw voicemail Marijn, dit is met slechts een paar drukken op de knop geregeld. In dit topic staat uitgelegd hoe jij de welkomst boodschap van jouw voicemail kunt aanpassen 🙂
Dit had ik al gelezen maar wanneer ik toets 9 selecteer krijg ik een foutmelding dat deze toets niet actief is en dan gaat de introductie weer verder.
Reputatie 7
Badge +7
Aaaah dat vertelde je er niet bij, vandaar dat ik je naar de instellingen door verwees 😉 Vreemd dat je dit te horen krijgt, graag zoek ik samen met jou uit of dit probleem door je simkaart of door je toestel wordt veroorzaakt. Om te beginnen wil ik graag de netwerk instellingen van jouw voicemail een reset geven, om dit te kunnen doen heb ik wel wat gegevens nodig. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer?
Reputatie 7
Badge +7
Yes, dankjewel voor het sturen van je gegevens! Ik heb de reset zojuist doorgevoerd, wil jij je telefoon helemaal uit en weer aanzetten? Op die manier kan je simkaart de reset verwerken. Mocht het nu nog niet lukken om de instellingen in het voicemail menu aan te passen dan wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.

Wist je trouwens dat jij het abonnement heel gemakkelijk op je eigen naam kan laten zetten door middel van contractovername?
Ik heb nog steeds hetzelfde probleem ook met een ander toestel. Ik bel 1233 wanneer ik dan een cijfer selecteer krijg ik de melding dit cijfer is niet actief en dan gaat de introductie gewoon weer verder.
Reputatie 7
Badge +7
Hmm vreemd dat er geen verandering is na deze stappen Marijn. Het lijkt erop dat er iets misgaat op het netwerk en dat kan ik vanaf hier niet voor je oplossen, hier moeten de techneuten eens een kijkje naar nemen. Ik wil je vragen om een melding van je probleem te maken via de dekkingskaart dit doe je door op de kaart je adres in te tikken en vervolgens op 'meld een probleem' te drukken. De melding komt direct bij de technische dienst terecht die dan op het netwerk kunnen gaan uitzoeken wat hier aan de hand is.

Oh, op de valreep krijg ik nog een tip van een collega die ooit hetzelfde probleem had. Zij gaf aan dat ze op heeft gelost door het menu af te laten lopen en vervolgens op # te drukken.

Reageer