Stel hier vragen over je voicemail

• 6 juli 2016
  • 45 reacties
  • 2245 keer bekeken

Reputatie 4
  • Ben nieuwsgierig*
  • 0 reacties
In de Ben app of Ik Ben pagina kan je je voicemail aan- of uitzetten. Lukt dat niet of heb je andere vragen over de werking van de voicemail, dan kan je die hier stellen.

45 reacties

Beste Ben, ik heb gedaan wat je hierboven vermeld. In mijn instelling staat duidelijk dat het uitstaat en ik heb het nummer getoetst dat vermeld staat en nog staat mijn voicemail aan???
Gr. Sharmila
Badge
Sharmila,

Ik begrijp dat er enige problemen zijn ontstaan met jouw voicemail. Ik heb zojuist een aantal instellingen gewijzigd.
Start jouw toestel opnieuw op en laat voor de zekerheid iemand naar jouw nummer bellen, neem vervolgens niet op en vraag daarna aan die persoon of ze jouw voicemail kregen. Dit zou nu namelijk niet meer mogelijk moeten zijn.

Graag hoor ik van je.
Sharmila,

Ik begrijp dat er enige problemen zijn ontstaan met jouw voicemail. Ik heb zojuist een aantal instellingen gewijzigd.
Start jouw toestel opnieuw op en laat voor de zekerheid iemand naar jouw nummer bellen, neem vervolgens niet op en vraag daarna aan die persoon of ze jouw voicemail kregen. Dit zou nu namelijk niet meer mogelijk moeten zijn.

Graag hoor ik van je.

Er is niks veranderd! Mijn voicemail gaat toch weer aan ondanks dat het uitstaat ☹️
Badge
Hallo Sharmila,

Ik heb een procedure in gang gezet om dit alsnog op te laten lossen. Zodra dit is afgerond krijg jij een bevestiging per e-mail.
Hallo Sharmila,

Ik heb een procedure in gang gezet om dit alsnog op te laten lossen. Zodra dit is afgerond krijg jij een bevestiging per e-mail.

Dank je wel Ricardo
Badge
Geen probleem, Sharmila!

Voor nu wens ik jou een fijne dag toe.
Hoi Ben, ik heb precies hetzelfde probleem. Wat ik ook doe, de telefoon wordt direct doorgeschakeld naar de voicemail. De oproepen komen ook niet binnen op mn telefoon.

Kun je voor mij ook iets in gang zetten?
Badge
Dat is vreemd Joey. Misschien staat jouw doorschakeltijd niet goed.
De tijd wijzigen tussen gebeld worden en doorschakelen kan op verschillende manieren:
•Je kunt een pauze van 5, 10, 15, 25 of 30 seconden instellen via het menu van je mobiele telefoon.
•Je kunt **61*[telefoonnummer]*11* aantal seconden intoetsen #, gevolgd door OK.
Zo verkort of verleng je de tijd tussen gebeld worden en doorschakelen.

Zou je dat even willen proberen?

Gr,
Amber
Hoi Amber,

Het is opgelost. Dank voor de moeite.
Badge
Geen probleem!

Gr,
Amber
Hallo Sharmila,

Dank je wel Ricardo

De procedure is nu 2 maanden geleden in gang gezet en het is kennelijk nog steeds niet opgelost, want bij mij blijft de doorschakeling naar voicemail actief terwijl deze in de instellingen 'uit'staat.
Reputatie 3
Badge +6
Hoi mail90, ik zie niet dat wij eerder contact hebben gehad over het deactiveren van je voicemail. Jammer om te horen dat deze niet goed uitgeschakeld staat. Ik heb een verzoek voor je uitgezet om dit alsnog te doen. Je krijgt hier zo snel mogelijk een terugkoppeling over via de e-mail.

Groetjes, Jolijn
Beste Ben,
Sinds 2 maanden hebben mijn beide kinderen een abonnement bij jou.
Ze wilden geen voicemail, dus die heb ik uitgezet via Mijn Ben.
Bij beide nummers staat hij uit, maar toch schakelt een binnenkomend gesprek vrijwel direct door naar de voice mail. Ik heb ook al ##002# geprobeerd, echter zonder resultaat.
Beste Ben, wil je voor mijn beide kinderen en hun 06-nummers, ook de procedure opstarten zodat zij geen voicemail meer hebben?
Dank je wel voor de moeite.
Met vriendelijke groeten, Ferry.
Badge
Hoi Fterstal,

Bedankt voor je bericht, ik help je graag verder.
Gaat het om de nummers:
....561
....152 ?

Ik denk dat je de doorschakeltijd ook even aan moet passen.
Dan gaat het toestel langer over.

Gr,
Amber
Beste Amber,
Ja het gaat om de beide nummers door jou genoemd.
Ik denk dat jouw advies niet het door mij bedoelde is.
Ik wil namelijk totaal geen voice mail, dus ook niet na een vertraging.

Graag een werkend advies.

Gr, Ferry.
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Fterstal,

Ik zie dat het inderdaad niet mogelijk is om de voicemail helemaal uit te schakelen middels je IkBen account. Ik heb een verzoek ingediend om dit via een omweg alsnog voor je in orde te maken. Je ontvangt van Ben per email bericht wanneer dit verzoek is opgepakt.

Ik zie dat het inderdaad niet mogelijk is om de voicemail helemaal uit te schakelen middels je IkBen account.

Huh?
Zeg je nou echt dat het online uitzetten niet werkt? Maar dat staat er niet. Er staat dat je voicemail via de Instellingen van Ik Ben moet en kan worden uit gezet. Maar dat is dus helemaal niet zo? Dan moeten de teksten overal flink worden aangepast!
Reputatie 6
Badge +8
Hallo chantalvanderende, in sommige situaties is het niet mogelijk om de voicemail aan te passen via de Ik Ben zelf en hebben we de hulp nodig van een andere afdeling. Echter is dit niet altijd het geval 🙂
Ik wil geen voicemail. Uitgezet in ikben en ##002# , maar nog steeds de mailbox.
Graag een oplossing.
Reputatie 3
Badge +1
Ik wil geen voicemail. Uitgezet in ikben en ##002# , maar nog steeds de mailbox.
Graag een oplossing.

Ik heb onze netwerkexperts gevraagd hiernaar te kijken, joda.
Zodra ze dat hebben gedaan zal je per email bericht ontvangen.
Ik heb enkele dagen geleden een nieuwe telefoon gekocht (iphone 5S). Ik probeerde vandaag mijn voicemail te beluisteren, maar toen moest ik deze opnieuw instellen. Vervolgens bleef hij steeds op het opnieuw instellen hangen. Ik heb dit nu al zo'n zes keer gedaan maar nog geen verandering. Ik heb telkens gewoon gewacht tot het einde, niet zelf opgehangen. Kan dit op de een of andere manier gefixd worden?
Reputatie 6
Badge +8
Ik heb enkele dagen geleden een nieuwe telefoon gekocht (iphone 5S). Ik probeerde vandaag mijn voicemail te beluisteren, maar toen moest ik deze opnieuw instellen. Vervolgens bleef hij steeds op het opnieuw instellen hangen. Ik heb dit nu al zo'n zes keer gedaan maar nog geen verandering. Ik heb telkens gewoon gewacht tot het einde, niet zelf opgehangen. Kan dit op de een of andere manier gefixd worden?

Hoi Nathalie, wat een vreemd probleem! Heb je ook al eens geprobeerd om je toestel te herstarten? Probeer het anders hierna nog eens.
Hoi Ben, bij mij lukt het ook niet om de voicemail uit te zetten. Ik heb in Mijn Ben de voicemail op uit gezet en het ##002# nummer gebeld zoals bij de FAQ staat. Maar nog steeds wordt er na een tijdje doorgeschakeld naar de voicemail. Wil je de voicemail voor me uitschakelen? Gr, Koen
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Ben, bij mij lukt het ook niet om de voicemail uit te zetten. Ik heb in Mijn Ben de voicemail op uit gezet en het ##002# nummer gebeld zoals bij de FAQ staat. Maar nog steeds wordt er na een tijdje doorgeschakeld naar de voicemail. Wil je de voicemail voor me uitschakelen? Gr, Koen

Hoi Koen, gek dat het maar niet wilde werken. De voicemail heb ik op jouw verzoek uitgeschakeld. Het enige wat jij hoeft te doen is je toestel herstarten.
Hoi,
Ook bij mij het zelfde probleem, In mijn instelling staat duidelijk dat het uitstaat en ik heb het nummer getoetst dat vermeld staat en nog staat mijn voicemail aan, help alstublieft!

Groetjes, Natalia

Reageer