Stel hier vragen over je voicemail

• 6 juli 2016
  • 45 reacties
  • 2348 keer bekeken

Toon eerste bericht

45 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hoi,
Ook bij mij het zelfde probleem, In mijn instelling staat duidelijk dat het uitstaat en ik heb het nummer getoetst dat vermeld staat en nog staat mijn voicemail aan, help alstublieft!

Groetjes, Natalia

Hoi Natalia,

Voor jou wil ik ook graag een verzoek om je voicemail uit te schakelen inschieten.
Zou je daarvoor een privebericht met je vraag en je telefoonnummer, postcode + huisnummer en geboortedatum willen sturen aan ons Moderator account?
Goedemiddag,

Ik heb mijn voicemail geactiveerd via Ben.nl en heb een boodschap ingesproken en geactiveerd via 1233. Maar als ik met een andere telefoon naar mijn telefoon bel, dan hoor je alleen een korte piep en dan wordt de verbinding verbroken (geen voicemail dus).
Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Alvast bedankt voor uw reactie.
Reputatie 6
Badge +8
Goedemiddag,

Ik heb mijn voicemail geactiveerd via Ben.nl en heb een boodschap ingesproken en geactiveerd via 1233. Maar als ik met een andere telefoon naar mijn telefoon bel, dan hoor je alleen een korte piep en dan wordt de verbinding verbroken (geen voicemail dus).

Hoi Annemarie, onhandig dat het maar niet wil lukken met de voicemail! Ik heb de instellingen bij de centrale nagekeken en jouw voicemail staat nog gedeactiveerd! Om deze reden krijgen personen die jou bellen ook geen voicemail te horen. De instellingen heb ik voor je kunnen aanpassen en als jij je toestel herstart zou de voicemail aan moeten staan 🙂 Probeer je het even?
Yes hij doet het! Dank Angelique :)

Goedemiddag,

Hoi Annemarie, onhandig dat het maar niet wil lukken met de voicemail! Ik heb de instellingen bij de centrale nagekeken en jouw voicemail staat nog gedeactiveerd! Om deze reden krijgen personen die jou bellen ook geen voicemail te horen. De instellingen heb ik voor je kunnen aanpassen en als jij je toestel herstart zou de voicemail aan moeten staan 🙂 Probeer je het even?
Goedemiddag,

Reputatie 6
Badge +8

Goedemiddag,

Goedemiddag,

Yes hij doet het! Dank Angelique :)

Super, fijn om te lezen Annemarie!
Hallo Ben,

Sinds vorige week gaat mijn telefoon na een aantal keer overgaan over op voicemail ondanks de uit instelling. Ik heb hier maandag j.l. met jullie telefonisch contact over gehad en toen zou het probleem opgelost moeten zijn nadat ik mijn telefoon een keer uit en aan had gezet. Dit is dus niet het geval! Hij gaat nog steeds over op voicemail.

Mijn moeder kampt met hetzelfde probleem dus heb ik ook namens haar gebeld en voor haar was het probleem óók niet verholpen.

Groetjes,
Anouk
Hoi,
Ook bij mij het zelfde probleem, In mijn instelling staat duidelijk dat het uitstaat en ik heb het nummer getoetst dat vermeld staat en nog staat mijn voicemail aan, help alstublieft!

Groetjes, Natalia

Hoi Natalia,

Voor jou wil ik ook graag een verzoek om je voicemail uit te schakelen inschieten.
Zou je daarvoor een privebericht met je vraag en je telefoonnummer, postcode + huisnummer en geboortedatum willen sturen aan ons Moderator account?

Hoi Jeroen,
Heb prive bericht gestuurd en een antwoord gekregen: -
"Hallo Natalia, stuur geen privéberichten of vragen naar mijn moderators tenzij zij hier uitdrukkelijk om vragen. Heb je toch een vraag? Stel deze dan in een bestaand of door jou aangemaakt topic.
De door jou gestelde vraag in het privébericht, zul je opnieuw moeten stellen op het forum".
Wordt ik eindelijk geholpen om een voicemail uitzetten?
Reputatie 6
Badge +8
Hoi,

Groetjes, Natalia

Hoi Natalia,

Hoi Jeroen,
Heb prive bericht gestuurd en een antwoord gekregen: -
"Hallo Natalia, stuur geen privéberichten of vragen naar mijn moderators tenzij zij hier uitdrukkelijk om vragen. Heb je toch een vraag? Stel deze dan in een bestaand of door jou aangemaakt topic.
De door jou gestelde vraag in het privébericht, zul je opnieuw moeten stellen op het forum".
Wordt ik eindelijk geholpen om een voicemail uitzetten?

Hoi, sorry voor het misverstand! Natuurlijk helpen wij jou graag verder via dit topic. Helaas lukt het mij niet om de voicemail voor je uit te schakelen! Ik moet hier een andere afdeling voor gaan inschakelen om dit te regelen voor je. Binnen 5 werkdagen zal je hierover een bericht ontvangen.
Hoi.

Poging twee om hier een reactie te krijgen.

Sinds twee weken gaat mijn telefoon na een aantal keer overgaan over op voicemail ondanks de uit instelling. Ik heb hier vorige maandag met jullie telefonisch contact over gehad en toen zou het probleem opgelost moeten zijn nadat ik mijn telefoon een keer uit en aan had gezet. Dit is dus niet het geval! Hij gaat nog steeds over op voicemail.

Mijn moeder kampt met hetzelfde probleem dus heb ik ook namens haar gebeld en voor haar was het probleem óók niet verholpen.

Groetjes,
Anouk
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Anouk,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de instellingen van jouw voicemail zomaar gewijzigd worden.
Is het de bedoeling dat jouw telefoon langer overgaat voor doorgeschakeld te worden naar voicemail of moet de voicemail helemaal uitstaan?
Hoi Anouk,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de instellingen van jouw voicemail zomaar gewijzigd worden.
Is het de bedoeling dat jouw telefoon langer overgaat voor doorgeschakeld te worden naar voicemail of moet de voicemail helemaal uitstaan?

Hoi Jeroen,
Het is de bedoeling dat de voicemail helemaal uitstaat.
Reputatie 3
Badge +1
Dan ga ik je daarmee helpen, Anouk.
Zou je hiervoor een privebericht naar ons moderator account willen sturen met daarin je telefoonnummer, postcode + huisnummer en geboortedatum? Kijk ik met je mee naar een oplossing.
Reputatie 3
Badge +6
Hoi Anouk,

Hoi Jeroen,

Hoi Anouk, bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik heb een verzoek uitgezet om de voicemail van jou en je moeder uit te schakelen omdat deze door de storing niet goed uit te schakelen zijn. Je krijgt hier zo snel mogelijk een terugkoppeling over. Sorry voor het ongemak!

Groetjes, Jolijn
Hoi Anouk,

Hoi Jeroen,

Hoi Anouk, bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik heb een verzoek uitgezet om de voicemail van jou en je moeder uit te schakelen omdat deze door de storing niet goed uit te schakelen zijn. Je krijgt hier zo snel mogelijk een terugkoppeling over. Sorry voor het ongemak!

Groetjes, Jolijn

Oké, ik wacht het af. Dank je!
Ik zou graag mijn voicemail geheel uit willen schakelen. Dus geen vertragingstijd, maar gewoon geen voicemail. Kunnen jullie dit voor mij regelen?
Bij voorbaat dank.
Vriendelijke groet, Marlou ten Heggeler
Reputatie 3
Badge +6
Hoi Natalia, bedankt voor je bericht. Ik zie dat je eerder contact met ons hebt gehad hierover. Helaas is het nog niet gelukt om de storing met de voicemail op te lossen. Als dit is gelukt ontvang je hier nog een bericht over. Sorry voor het ongemak.

Groetjes, Jolijn
Ik wil graag mijn voicemail deactiveren maar dat lukt maar niet.
Willen jullie dit voor mij nakijken.
Reputatie 7
Badge +7
Ik wil graag mijn voicemail deactiveren maar dat lukt maar niet.
Willen jullie dit voor mij nakijken.

Natuurlijk wil ik dit voor je nakijken, ipopipo! Om maar meteen daad bij woord te voegen ben ik het systeem ingedoken en zie dat de voicemail uitstaat bij de instellingen maar aan is blijven staan op het netwerk, mega onhandig! Gelukkig kon ik dit heel gemakkelijk voor je oplossen, als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken en zal je voicemail helemaal uitstaan. Het kan maximaal 30 minuten duren voordat de wijziging helemaal is doorgevoerd.

Mocht je het idee hebben dat ondanks dat jouw voicemail is uitgeschakeld mensen toch nog je voicemail te pakken krijgen als ze jou bellen dan is er een doorschakeling actief in je mobiele telefoon. Door naar ##002# te bellen wordt deze doorschakeling verwijderd. Nadat je dit hebt gedaan moet je ook nogmaals je toestel uit en weer aanzetten.

Reageer