Beantwoord

Terugbellen ingesproken voicemail

• 6 juli 2018
  • 3 reacties
  • 341 keer bekeken

Ingesproken voicemail heeft geen nr achter gelaten.
ik moet diegene toch terugbellen.
In de handleiding op Ben.nl staat dat 1-3 terugbellen is.
Die optie bestaat niet, alle andere opties bellen ook niet terug.
Er is geen gemiste oproep want de voicemail is ingesproken, er is geen beantwoorde oproep want ik was niet bereikbaar.
Hoe weet ik wie mijn voicemail heeft ingesproken tijdens vliegtuigstand/geen bereik/of als ik al in gesprek ben en hoe bel ik diegene terug?
icon

Beste antwoord door Jill 9 juli 2018, 08:44

Hi Martine112, ik kan begrijpen dat je graag iemand wilt terugbellen na een voicemail bericht. Het zou moeten lukken als je na het bericht op 1 drukt en daarna op 3. Mocht dit niet lukken dan is de kans groot dat de gene die een voicemail bericht voor je heeft achtergelaten anoniem belt. Bij anonieme telefoonnummers is het niet mogelijk om terug te bellen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Martine112, ik kan begrijpen dat je graag iemand wilt terugbellen na een voicemail bericht. Het zou moeten lukken als je na het bericht op 1 drukt en daarna op 3. Mocht dit niet lukken dan is de kans groot dat de gene die een voicemail bericht voor je heeft achtergelaten anoniem belt. Bij anonieme telefoonnummers is het niet mogelijk om terug te bellen.
Is er een andere manier om terug te kunnen bellen?
Ik krijg ook bij niet anonieme nummers geen optie tot terugbellen in de voicemail.. erg onhandig 😞
Reputatie 5
Badge +6
Is er een andere manier om terug te kunnen bellen?
Ik krijg ook bij niet anonieme nummers geen optie tot terugbellen in de voicemail.. erg onhandig :(

Hi eline, omdat jouw vraag in een ander topic stond heb ik hem daar beantwoord. Mocht je er nog niet uitkomen, stuur me gerust een berichtje.

Reageer