Uitzetten voicemail

• 10 maart 2017
  • 13 reacties
  • 1323 keer bekeken

Help. Nadat ik mijn voicemail uitgezet heb, blijft de melding "u bent verbonden met de mailbox van ......." gewoon komen. Hoe kan ik deze verwijderen en er voor zorgen dat er sowieso niet doorgeschakeld wordt naar welk bericht dan ook.

Alvast bedankt
Frans

Dit topic is gesloten

13 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Frans, bedankt voor je bericht. Ik zie inderdaad dat hoewel je de voicemail heeft uitgeschakeld dit niet goed is doorgevoerd. Ik heb dit voor je aangepast. Als je over een kwartier je toestel opnieuw start moet het in orde zijn. Sorry voor het ongemak!

Groetjes, Jolijn
Beste Jolijn,

Helaas ondervind ik hetzelfde probleem. Reeds 2x voicemail uitgeschakeld en de telefoon herstart, maar nog steeds is de voicemail actief. Zou je dit voor mij ook kunnen nakijken?

mvg
Rene
Bump....

Hier van hetzelfde. Kan 'n moderator dit even fixen aub?!

Bvd.
Reputatie 4
Badge +6
Beste Jolijn,

Helaas ondervind ik hetzelfde probleem. Reeds 2x voicemail uitgeschakeld en de telefoon herstart, maar nog steeds is de voicemail actief. Zou je dit voor mij ook kunnen nakijken?

mvg
Rene

Hoi Rene, bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder met het uitschakelen van je voicemail. Zou je mij hiervoor via een PB in dit profiel je telefoonnummer, postcode + huisnummer en geboortedatum kunnen sturen?

Bump....

Bvd.

Hoi jpj, zou je mij ook deze gegevens kunnen sturen? Dan kijk ik dit ook graag voor jou na.

Groetjes, Jolijn

Bump....

Bvd.

Hoi jpj, zou je mij ook deze gegevens kunnen sturen? Dan kijk ik dit ook graag voor jou na.

Groetjes, Jolijn

Hoi Jolijn,

Ik heb je 'n PM gestuurt. Alvast bedankt voor de medewerking :)

Mvg...
Reputatie 4
Badge +6
Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik zie inderdaad dat je gisteren al telefonisch contact hebt gehad hierover. Ook jouw verzoek om de voicemail goed uit te schakelen wordt zo snel mogelijk verwerkt. Als dit is gelukt zal je hier een bericht over ontvangen. Sorry voor het ongemak!

Groetjes, Jolijn
Reputatie 4
Badge +6
Beste Jolijn,

mvg
Rene

Hoi Rene, bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik heb de voicemail voor jou kunnen uitschakelen. Als je je toestel opnieuw start moet het in orde zijn. Sorry voor het ongemak.

Groetjes, Jolijn
Beste Jolijn,

Hartelijk dank! Voicemail staat nu inderdaad uit.

mvg
Rene
Reputatie 4
Badge +6
Fijn om te horen Rene! 😃
Ik heb 'n SMS ontvangen dat de voicemail nu correct uitstaat.

Bedankt voor de medewerking @Jolijn. :)

Gr...
Beste Jolijn,

Ik zet al een aantal dagen achtereen mijn voicemail uit maar hij blijft aan staan. Wil je voor mij de voicemail evenals bij bovenstaande mensen uitzetten?
Beste Jolijn
Mijn voicemail staat ook opeens weer aan en dat wil ik niet. Kun je deze voor mij uitzetten?
Reputatie 3
Badge +1
Hoi allen,

Ik merk dat dit topic gebruikt wordt door forumgebruikers die dezelfde vraag ook al in een of meer andere topics geplaatst hebben.
Dit topic zal ik daarom sluiten. Mocht je op dit topic stuiten en toch dezelfde klachten hebben, dan kan je daarvoor terecht in Het algemene topic over de storing betreffende het aanpassen van de voicemail.