Voicemail

• 23 januari 2017
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Hallo Ben,

In mijn menuinstellngen heb ik de voicemailfunctie uit gezet maar als je mijn nummer belt komt na een aantal keren over gaan mijn mailbox? Hoe zet ik dit definitief uit.

Met vriendelijke groet,

Robbert

Dit topic is gesloten

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, bedankt voor je bericht. Vervelend dat de voicemail niet direct uitgeschakeld is. Ik moet voor je uit gaan zoeken hoe dit komt. Zou je een bericht willen sturen naar dit account met jouw mobiele nummer, adresgegevens en geboortedatum?
Ik heb hetzelfde probleem; voicemail staat uit en toch een voicemailbericht in de mailbox.
Vriendin laten bellen en ja hoorvoicemail stond gewoon aan
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Cabrio0508, ik heb een aantal instellingen voor je aangepast waardoor je voicemail nu goed uitgeschakeld moet zijn. Je hoeft hiervoor alleen je toestel opnieuw te starten. Sorry voor het ontstane ongemak!

Groetjes, Jolijn
Reputatie 4
Badge +6
Hallo Ben,

In mijn menuinstellngen heb ik de voicemailfunctie uit gezet maar als je mijn nummer belt komt na een aantal keren over gaan mijn mailbox? Hoe zet ik dit definitief uit.

Met vriendelijke groet,

Robbert

Hoi Robbert, ik wil je nog bedanken voor het sturen van je gegevens. Ik heb je voicemailinstellingen aangepast waardoor de voicemail nu uitgeschakeld moet zijn. Je hoeft hiervoor alleen je toestel te herstarten.

Groetjes, Jolijn