Beantwoord

Voicemail blokkeren voor geblokkeerde contacten

  • 13 October 2020
  • 3 reacties
  • 8113 keer bekeken

Net als iedereen heb ook ik last van ongewenste telefoontjes. De nummers blokkeer ik direct in mijn telefoon. Maar wat ik ook graag zou kunnen doen is blokkeren dat deze nummers nog wel de voicemail kunnen inspreken.
Omdat mijn telefoonnummer een zakelijk nummer is, moet ik de voicemail ingeschakeld hebben.
Hopelijk weet iemand hoe ik dit kan doen.

icon

Beste antwoord door Jolijn 14 October 2020, 10:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Ah, dat is zeker vreemd! Ik kan je ook niet uitleggen hoe dat bij jouw vorige telefoon wel kon. Wanneer je een contact blokkeert wordt hij altijd omgeleid via de voicemail. Sorry dat ik je geen ander antwoord kan geven.

Goedemorgen @Jolijn,

Het vreemde is dat ik dit probleem heb sinds ik een andere telefoon heb. Ik had een Samsung Galaxy A7, op die telefoon konden geblokkeerde contacten geen voicemail inspreken. Op mijn huidige telefoon Samsung Galaxy XCover4 werkt dat ‘ineens’ niet meer. Dat is wat ik niet begrijp :(

Reputatie 3
Badge +7

Goedemorgen @d.vanderven,

Ik kan me voorstellen dat je deze voicemails ook graag wilt tegenhouden! Als je een telefoonnummer blokkeert in je toestel, zorg je ervoor dat, als dit nummer binnen komt, deze meteen wordt doorgeschakeld. Als je voicemail aan staat, komt deze dus hier terecht. Helaas is het dus niet mogelijk om dit te voorkomen, alleen als je de voicemail uitschakelt.

Reageer