Beantwoord

voicemail langer over laten gaan

• 10 July 2018
  • 9 reacties
  • 754 keer bekeken

Dag,

Op mijn nieuwe telefoon neemt de voicemail het al over na drie keer overgaan. Het lukt me niet om dat te verzetten. Ik heb topics en tips hierover gevonden en dit geprobeerd:
intypen:
**61*+31624(06-nummer)*11*aantal seconden#
en dan op de groene knop drukken.
Dan krijg ik een foutmelding: MMI fout of verbindingsfout.

Mijn toestel heeft geen + in het oproepscherm. Vervangen door een sterretje werkt niet en vervangen door 2 nullen werkt ook niet.

Hoe kan ik de voicemail toch zo instellen dat ik de tijd heb om de telefoon op te nemen?
icon

Beste antwoord door Wietske 10 July 2018, 12:48

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Oef, zo wordt tijdig opnemen inderdaad wel een flinke uitdaging! Je geeft aan dat het niet lukt om een '+' toe te voegen. Dit zal inderdaad de reden zijn van de ongeldige MMI code. Het klopt inderdaad dat er geen losse '+' te zien is in het oproepscherm. Je kunt wel een '+'-symbool maken door de '0' langere tijd in te drukken.
Dat van die 0 langer indrukken dat werkt, dan komt de + naar voren. Alleen is het resultaat hetzelfde: verbindingsprobleem of ongeldige MMI code. Wat doe ik niet goed?
Reputatie 5
Badge +12
Dat is in elk geval goed nieuws! Zo te zien gebruik je de juiste code **61*+31624 je tiencijferige nummer*11*aantal seconden#, dus bijvoorbeeld **61*+316240612345678*11*aantal seconden#. Wat voor toestel heb je?
Ik heb een Huawei Y6 2018.
Reputatie 5
Badge +12
Dit heeft zo te zien te maken met de Androidversie die erop staat. Bij de nieuwere Androidversies zijn er problemen met doorschakelen. Ik raad je aan om de Ben simkaart in een ander toestel te stoppen om vervolgens daar de rinkeltijd in te stellen.
Die blijkt niet te passen in de oude telefoon... Voor de overstap naar deze telefoon was ook een nieuwe simkaart nodig omdat de oude simkaart niet in de nieuwe telefoon past. Andersom blijkt ook niet te werken. Meer telefoons heb ik niet.
Reputatie 5
Badge +7
Ai dan wordt het inderdaad lastig. Heb je ook niet iemand in jouw omgeving waar je simkaart wel in het toestel past?
Dit lijkt me een probleem dat door de provider en fabrikant van de telefoon goed geregeld moet worden. Beetje vreemde oplossing, dat ik andere mensen moet gaan vragen of ik hun telefoon mag lenen om mijn eigen voicemail in te stellen.
Reputatie 3
Badge +2
Het is inderdaad een vreemde oplossing maar op dit moment zijn er geen andere oplossingen die we je kunnen aanbieden 😞. Ik hoop dat het mogelijk is om een toestel van iemand anders te lenen zodat de doorschakeltijd uitgesteld kan worden 🙂

Reageer