Beantwoord

Voicemail pincode instellen buitenland

• 5 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 263 keer bekeken

Hi Ben!
Ik ben voor een paar maanden in het buitenland en wilde net mijn voicemail afluisteren, maar nu blijkt dat ik daarvoor een pincode in NL had moeten instellen. In het buitenland kun je dit niet doen zegt de infostem. Is er een andere manier om dit toch in te stellen? Mijn voicemail staat namelijk gewoon aan en ik wil wel graag de berichten kunnen beluisteren.

Ik vond een soortgelijke vraag al eerder op jullie forum. Zou dit ook voor mij geregeld kunnen worden?

https://community.ben.nl/voicemail-77/voicemail-buitenland-19234

Dank je alvast!
icon

Beste antwoord door Jill 8 oktober 2018, 09:12

Hi Dunia86, jazeker! Wil je mij een privébericht sturen met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Dan zorg ik dat je de sms zo snel mogelijk krijgt. Alvast bedankt.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Dunia86, jazeker! Wil je mij een privébericht sturen met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Dan zorg ik dat je de sms zo snel mogelijk krijgt. Alvast bedankt.
Ga ik doen, dank je!
Reputatie 5
Badge +7
Dankjewel! Ik heb de code voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen enkele dagen via een sms
Top, dank je!
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan namens mijn collega Jill! Ik wens je een hele fijne tijd toe in het buitenland 🙂

Reageer