Beantwoord

Voicemail uitgeschakeld, toch berichten?

• 8 maart 2018
  • 3 reacties
  • 136 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 1 reactie
Ik heb al verschillende keren via mijn. Ik ben pagina mijn voicemail instellingen uitgeschakeld en opgeslagen, toch blijf ik meldingen krijgen over nieuwe ingesproken voicemail berichten.
Begint langzamerhand erg te irriteren!
Hoe kan ik dit definitief uitschakelen?
icon

Beste antwoord door Angelique 9 maart 2018, 10:07

Hoi Rd1, vervelend dat de voicemail tot op heden niet uit blijkt te staan, zelfs nadat jij meerdere keren heb doorgegeven via Ik Ben dat je de voicemail uit wilt hebben staan.

In het systeem zie ik dat de simkaart nog niet afgemeld was bij de centrale, om deze reden stond de voicemail nog aan. De voicemail heb ik direct afgemeld zodat de voicemail uit staat. Wil jij je mobiel over een minuut of vijf herstarten zodat de simkaart de wijziging kan doorvoeren? Vanaf dat moment staat de voicemail uit. Laat je mij weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Rd1, vervelend dat de voicemail tot op heden niet uit blijkt te staan, zelfs nadat jij meerdere keren heb doorgegeven via Ik Ben dat je de voicemail uit wilt hebben staan.

In het systeem zie ik dat de simkaart nog niet afgemeld was bij de centrale, om deze reden stond de voicemail nog aan. De voicemail heb ik direct afgemeld zodat de voicemail uit staat. Wil jij je mobiel over een minuut of vijf herstarten zodat de simkaart de wijziging kan doorvoeren? Vanaf dat moment staat de voicemail uit. Laat je mij weten of het is gelukt?
Lijkt er op dat het nu wel verholpen is. Dank je voor de moeite!
Reputatie 6
Badge +8
Erg fijn om te lezen, Rd1. Mocht je toch nog berichtjes ontvangen in de mailbox, of je wil de voicemail weer inschakelen, trek dan gerust aan de bel! Ik wens je een fijne dag toe.

Reageer