Beantwoord

Voicemail uitschakelen is niet gelukt via IkBen

• 21 december 2017
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Dag,

Voor het gemak kopieer ik een ouder bericht met dezelfde boodschap/ vraag

Ik heb op de ik ben pagina mijn voicemail uitgezet. Ik heb daarna ##002# gebeld. Toch krijg ik als ik zelf met een ander toestel mijn nummer bel het bericht dat ik de Mailbox kan inspreken. Op mijn telefoon zie ik dan een bericht dat er op mijn voicemail een bericht binnen gekomen is dat ik kan beluisteren.
Ik heb mijn mobiel inmiddels ook herstart. Het probleem blijft.
Ik wil dit niet. Hoe kom ik hier vanaf???????
icon

Beste antwoord door Rox 22 december 2017, 09:39

Goedemorgen jessicahoogvliet! Ik snap dat het behoorlijk onhandig is dat jouw voicemail toch aan staat nadat jij deze hebt uitgeschakeld op IkBen. Op jouw verzoek heb ik de voicemail uitgeschakeld. Het enige wat jij nog hoeft te doen is je toestel herstarten. Zo maakt de simkaart opnieuw verbinding met het netwerk en is de wijziging van toepassing, het kan tot 30 minuten duren voor de wijziging is verwerkt.

Mocht je het idee hebben dat ondanks dat jouw voicemail is uitgeschakeld mensen toch nog je voicemail te pakken krijgen als ze jou bellen dan is er een doorschakeling actief in je mobiele telefoon. Door naar ##002# te bellen wordt deze doorschakeling verwijderd. Nadat je dit hebt gedaan moet je ook nogmaals je toestel uit en weer aanzetten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen jessicahoogvliet! Ik snap dat het behoorlijk onhandig is dat jouw voicemail toch aan staat nadat jij deze hebt uitgeschakeld op IkBen. Op jouw verzoek heb ik de voicemail uitgeschakeld. Het enige wat jij nog hoeft te doen is je toestel herstarten. Zo maakt de simkaart opnieuw verbinding met het netwerk en is de wijziging van toepassing, het kan tot 30 minuten duren voor de wijziging is verwerkt.

Mocht je het idee hebben dat ondanks dat jouw voicemail is uitgeschakeld mensen toch nog je voicemail te pakken krijgen als ze jou bellen dan is er een doorschakeling actief in je mobiele telefoon. Door naar ##002# te bellen wordt deze doorschakeling verwijderd. Nadat je dit hebt gedaan moet je ook nogmaals je toestel uit en weer aanzetten.
Dag Rox,

Inderdaad vervelend.
De acties die je noemt heb ik al uitgevoerd (zoals staat beschreven in mijn bericht)
Ik hoop dat er nog andere oplossingen zijn?
Ik las in andere forumberichten dat er misschien nog iets kan bij jullie als centrale?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Jessica! Zoals ik mijn bericht aangeef heb ik de voicemail voor je uitgeschakeld, vandaar dat het noodzakelijk is om je toestel nogmaals uit en weer aan te zetten 😉

Reageer