Beantwoord

voicemail uitzetten

  • 12 August 2018
  • 9 reacties
  • 607 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Hi Ben,

Ik krijg mijn voicemail niet uit. Heb hem uitstaan in ikben heb ook ##002# gebeld en mijn toestel opnieuw gestart, maar mensen blijven mijn voicemail krijgen. Help!
icon

Beste antwoord door Jill 13 August 2018, 12:54

Bekijk origineel

9 reacties

Wauw jaaaa. Ik ben helemaal blij. Dank je wel

Reputatie 5
Badge +7
Hi Bob, ik zag inderdaad dat de voicemail nog aanstond. Ik heb hem hier in mijn systeem voor je uitgeschakeld. Je zult nu geen nieuwe voicemail berichten meer krijgen.
Reputatie 5
Badge +7
Top, dank je wel!

Graag gedaan, namens mijn collega WIetske! Ik wens je een fijne dag.
Reputatie 5
Badge +12
Hi Ben, ook zoals Topicstarter heb ik alles geprobeerd om mijn voicemail uit te zetten, maar helaas zonder resultaat. Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen? Alvast bedankt!

Hoi Tim, ik zie inderdaad dat de voicemail op het netwerk was aangesprongen. Ik heb dit voor je aangepast waardoor jouw voicemail nu weer uitstaat. Hiervoor hoef je alleen nog jouw toestel te herstarten zodat de wijziging ook op de simkaart kan worden overgebracht.
Hi Ben, ook zoals Topicstarter heb ik alles geprobeerd om mijn voicemail uit te zetten, maar helaas zonder resultaat. Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen? Alvast bedankt!
Top, dank je wel!

Ik heb hetzelfde probleem en mijn schoonvader ook. 

Hoe nu verder?

Reputatie 5
Badge +9

Hi Marloes, goed dat je even contact opneemt! Aangezien jouw voicemail al uitstond, heb ik voor de zekerheid een reset uitgevoerd. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Let er op dat wanneer je belt naar je eigen nummer of de voicemail deze automatisch weer ingeschakeld wordt. 

In verband met de privacy moet jouw schoonvader zelf even contact opnemen met ons, hier zie je alle mogelijkheden! 

 

Laat even weten of jouw voicemail nu uitstaat :blush:

Reputatie 5
Badge +9

Ah, wat fijn om te horen :grin:  Gaat het met je schoonvader ook lukken? 

Reageer