Beantwoord

Voicemail uitzetten

  • 24 July 2020
  • 9 reacties
  • 2391 keer bekeken

Zou iemand bij Ben mijn Voicemail via het systeem alstublieft kunnen uitschakelen? Ik heb op IkBen onder Abonnement/Instellingen de Voicemail al uitgeschakeld. Verder heb ik door naar ##002# te bellen de doorschakeling verwijderd.

Als iemand mij opbelt gaat het helaas snel over naar de Voicemail; dat is zwaar irritant, zowel voor de beller als voor mij, want ik heb daardoor al meerdere telefoontjes gemist!

Bij voorbaat bedankt.

icon

Beste antwoord door Romy 27 July 2020, 14:52

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Ryther, misschien kun je in dit geval beter jouw doorschakeltijd verlengen. Dit betekent dat je toestel langer overgaat voor hij naar de voicemail overschakelt. Hier lees je hoe je dat kunt doen. Mocht je hierna alsnog hetzelfde probleem ervaren, kun je dit aangeven, dan zal ik de voicemail even uitzetten! 

 

Kan ik mijn toestel langer over laten gaan?

Je kunt die tijd zelf instellen tot maximaal dertig seconden. Dan neemt je voicemail het inkomende gesprek over. Hiervoor voer je de volgende code in: **61*+31624 je tiencijferige nummer*11*aantal seconden#.
Druk hierna op het knopje met het groene hoorntje of op de OK-toets van je mobiele telefoon.

Als je mobiele telefoonnummer bijvoorbeeld 06-1234 5678 is en je wilt de pauze veranderen in 25 seconden, dan voer je dus in: **61*+316240612345678*11*25# OK.

Dag Romy,

Met alle respect, maar ik vroeg niet of/hoe ik mijn doorschakeltijd kon verlengen. Ik wil dus graag dat mijn voicemail uitgeschakeld worden, als je dat alsnog voor mij kan doen dan zou ik dat zeer waarderen.

 

Btw, ik kan niet meer met mijn Ben account inloggen op de community website; ik heb een account aangemaakt op de community website met een iets andere naam en een andere e-mail adres (een alias).

mvg,

ryther/ryth3r

Reputatie 5
Badge +9

Hi Ryther, tuurlijk dat is geen probleem. Ik ga het voor je in orde maken. Ik kan inderdaad niet bij jouw gegevens. Als je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekeningnummer kan geven dan kan ik dit gaan regelen! 

Reputatie 5
Badge +9

Bedankt voor jouw gegevens. Ik zag dat jouw voicemail al uitstond, maar ik heb de simkaart voor de zekerheid een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Let er op dat wanneer je naar jouw eigen nummer of de voicemail belt je de voicemail weer inschakelt :blush:

Hoi Ben,

Bloed zweet en tranen om die voicemail uit te krijgen, via de Ben APP (waarbij het al uit stond), via me laptop, waar het ook al uit stond ##002# geprobeerd, opnieuw opgestart, echter geen resultaat,

Willen jullie dit uitzetten, want ik heb telefoontjes gemist hierdoor.

Dank

Reputatie 5
Badge +9

Hoi Lentebok, bedankt voor jouw bericht. Goed dat je al deze stappen al hebt ondernomen, wel onhandig dat het niet heeft mogen helpen. Ik heb vanaf hier jouw simkaart een kleine reset gegeven en je instructies verzonden via de mail. Ik wil je vragen deze nogmaals te volgen. Mocht het dan niet werken, kun je de link gebruiken die in de e-mail staat! Sorry voor het ongemak. 

Goedemorgen,

Stappen gevolgd  nu krijgen de bellers ipv voicemail:

dit is de mailbox van,.....me nu.

Weer ##002# gedaan, opn gestart, helaas.

Weet niet wat ik nu nog kan doen om de voicemail /mailbox om zeep te helpen.??

Gr.

 

 

me nu = me nr :-)

Reputatie 3
Badge +7

Goedemorgen @Lentebok!

Ik zie al hoe het komt. Helaas hebben wij een storing waardoor het ons niet lukt om je voicemail uit te schakelen. Ik heb een verzoek uitgezet zodat mijn collega's achter de schermen dit wel in orde kunnen maken. Ik verwacht dat dit binnen enkele werkdagen verwerkt zal zijn. Sorry voor het ongemak.

Reageer