Voicemail uitzetten

• 20 mei 2017
  • 3 reacties
  • 118 keer bekeken

Heb nu al 3 x geprobeerd om me mailbox uit te zetten, het is nig steeds niet gelukt. Nu wil ik t weer proberen en kan het alleen via een contactformulier. Zet hem gewoon uit voor me

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Peter, bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je wil dat de voicemail uitgeschakeld wordt. Ik zie dat, hoewel dit via de site is gedaan, dit niet goed op het entwerk is verwerkt. Ik heb daarom de voicemail alsnog voor je uitgeschakeld. Als je over een kwartier je toestel opnieuw start, moet het in orde zijn. Sorry voor het ongemak.

Groetjes, Jolijn
Heey ik probeer mijn voicemail uit te zetten maar het lukt niet ik heb er al voor gebeld,en nu heb ik er nog steeds 1 kan iemand mij helpen gr pieter
Reputatie 6
Badge +8
Heey ik probeer mijn voicemail uit te zetten maar het lukt niet ik heb er al voor gebeld,en nu heb ik er nog steeds 1 kan iemand mij helpen gr pieter
Hoi Pieter, wat een hardnekkige voicemail! De voicemail heb ik zojuist voor je uitgeschakeld. Het kan een aantal minuten duren voordat de wijziging doorkomt op het netwerk. Schakel over een minuut of vijf even je toestel uit- en weer aan zodat de simkaart de wijziging kan doorvoeren. Sorry dat het de eerste keer niet is gelukt!

Reageer