Beantwoord

voicemail uitzetten.

• 6 juni 2017
  • 2 reacties
  • 96 keer bekeken

Hoe zet ik mijn voicemail standaard uit? Lukt niet via de website.
icon

Beste antwoord door Rox 9 juni 2017, 07:47

Dankjewel voor het sturen van je gegevens, marielleleenen! Ik ben meteen het systeem ingedoken en heb je voicemail uitgeschakeld. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan jouw simkaart dit ook verwerken, wel zo handig ;)

Mocht je het idee hebben dat er toch nog inkomende oproepen worden doorgeschakeld naar de mailbox wil ik je vragen om naar het scherm te gaan waar je en telefoonnummer kunt intoetsen en hier de conde ##002# in te voeren en dan op de beltoets te drukken.

Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust in dit topic!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Dankjewel voor het sturen van je gegevens, marielleleenen! Ik ben meteen het systeem ingedoken en heb je voicemail uitgeschakeld. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan jouw simkaart dit ook verwerken, wel zo handig ;)

Mocht je het idee hebben dat er toch nog inkomende oproepen worden doorgeschakeld naar de mailbox wil ik je vragen om naar het scherm te gaan waar je en telefoonnummer kunt intoetsen en hier de conde ##002# in te voeren en dan op de beltoets te drukken.

Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust in dit topic!
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor je bericht op het forum. Het door jou aangemaakte topic heb ik verplaatst naar het onderwerp 'Ik Ben en Ben App'. In je bericht geef je aan dat je graag de voicemail uit zou willen schakelen, daar ga ik jou bij helpen! Om dit te kunnen doen heb ik wel een aantal gegevens van jou nodig waaronder jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer en geboortedatum. Wil je deze informatie toesturen in een bericht naar dit account?