Beantwoord

voicemail uitzetten lukt niet.

• 7 januari 2017
  • 5 reacties
  • 593 keer bekeken

Ik heb op de ik ben pagina mijn voicemail uitgezet. Ik heb daarna ##002# gebeld. Toch krijg ik als ik zelf met een ander toestel mijn nummer bel het bericht dat ik de Mailbox kan inspreken. Op mijn telefoon zie ik dan een bericht dat er op mijn voicemail een bericht binnen gekomen is dat ik kan beluisteren.
Ik wil dit niet. Hoe kom ik hier vanaf???????
icon

Beste antwoord door Angelique 14 juni 2017, 08:44

Hoi,

Heb zelfde probleem. Kunnen je voor mij ook voicemail uitzetten.
Groeten Hans

Goedemorgen Hans, op jouw verzoek heb ik de voicemail voor je uitgeschakeld. Het enige wat jij hoeft te doen is je toestel te herstarten. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje in ons topic over voicemail.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo jcfgroen, ik snap dat dit best verwarrend kan overkomen gezien je de voicemail hebt uitgezet. Ik heb het een en ander voor je nagekeken en jouw voicemail stond al op het netwerk uit, alleen nog niet bij de centrale. Dit heb ik direct voor je aangepast. Als jij je toestel herstart dan is de wijziging van toepassing en is jouw voicemail uitgeschakeld.
Hoi, ik heb geen mogelijkheid om mijn voicemail uit te zetten. Kun je dit in orde maken? Wil geen voicemail. Alvast bedankt
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Bianca, bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist de voicemail voor je uitgeschakeld. Als je jouw toestel herstart moet het werken. Sorry voor het ongemak!

Groetjes, Jolijn
Hoi,

Groeten Hans
Reputatie 6
Badge +8
Hoi,

Groeten Hans

Goedemorgen Hans, op jouw verzoek heb ik de voicemail voor je uitgeschakeld. Het enige wat jij hoeft te doen is je toestel te herstarten. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje in ons topic over voicemail.